Λίγες μέρες απομένουν για την έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και οι απορίες του επιβατικού κοινού αυξάνονται αντί να επιλύνονται. Η διαδικασία αντικατάστασης των χάρτινων καρτών απεριορίστων διαδρομών συνεχίζεται και έχει ήδη λάβει παράταση, πράγμα που δεν έχει αλλάξει την εικόνα στους σταθμούς όπου γίνεται η αυτόματη έκδοση της νέας κάρτας, με τις ουρές να μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο.
Ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας για την παράταση και τις καθυστερήσεις που έχουν προκύψει στην διαδικασία, έκανε λόγο για κάτι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών. Ο υπουργός ζήτησε συγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που βιώνει για να μπορέσει να λάβει την προσωποποιημένη κάρτα και υπενθύμισε πως έχει δοθεί η δυνατότητα παράδοσης φακέλου, για να αποφευχθούν οι τεράστιες ουρές.
«Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του», υπενθύμισε ο υπουργός. Να σημειωθεί πως οι φάκελοι μπορεί να κατατεθούν σε όλους τους σταθμούς.
Η άμεση έκδοση των καρτών στα εκδοτήρια έχει λάβει παράταση έως τις 5 Νοεμβρίου, ενώ η διαδικασία αποστολής των καρτών στο σπίτι των επιβατών θα συνεχιστεί έως τις 10 ίσως 15 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Σπίρτζη, ο οποίος επεσήμανε πως δεν θα χρειαστεί άλλη παράταση καθώς καθημερινά εκδίδονται 10.000 κάρτες.