Αύξηση σε διψήφιο ποσοστό σημείωσε από την πρώτη ημέρα της 83ης ΔΕΘ μέχρι και χτες ο αριθμός των επισκεπτών που πέρασαν τις πύλες της διοργάνωσης, με το ενδιαφέρον των επισκεπτών διαχέεται σε όλα τα περίπτερα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρείας ΔΕΘ-Helexpo AE.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, εν όψει του Σαββατοκύριακου η ΔΕΘ «ανεβάζει ρυθμούς» ως προς την επισκεψιμότητα. «Από την τεχνολογία και την καινοτομία μέχρι τη γαστρονομία και την ομορφιά και από την εκπαίδευση και τη μηχανοκίνηση μέχρι την ενέργεια και την επιχειρηματικότητα, η 83η ΔΕΘ καλύπτει ένα ευρύ πεδίο αντικειμένων, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να βρει μεταξύ πολλών επιλογών αυτό που το ενδιαφέρει», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι sold out ήταν το χθεσινό «The Mindspark», όπου ο global brand strategist, Peter Economides, ο marketing & business development leader, Tom Katsioulas από τη Silicon Valley και ο θεμελιωτής του αθωνικού management, Θοδωρής Σπηλιώτης, μοιράστηκαν τα μυστικά τους με το κοινό. Σήμερα τα masterclasses του «The Mindspark» πραγματοποιούνται στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης.