Τι αλλάζει στο νέο ΚΟΚ
Αλλαγές εκ θεμελίων στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να επικεντρώνεται στην τιμωρία της κακής συμπεριφοράς του οδηγού και όχι στην τιμωρία του οχήματος, ώστε μην να στερείται το μέσο μεταφοράς κάποια οικογένεια.
Επίσης η αρχή για τη διαμόρφωση των κινήτρων και των αντικινήτρων ώστε να ανανεωθεί ο στόλος των οχημάτων είναι ότι ο «ρυπαίνων πληρώνει»! Ειδικότερα ο κ. Κεφαλογιάννης σε συνέντευξή του επισήμανε ότι: «Η αρχή για τη διαμόρφωση των κινήτρων και των αντικινήτρων είναι ότι ο «ρυπαίνων πληρώνει». Ταυτόχρονα, όμως, συνεκτιμάται και η οικονομική πραγματικότητα στη χώρα μας, ώστε να διευκολύνουμε τους πολίτες να ανανεώσουν τα οχήματά τους. Στο υπουργείο Μεταφορών προχωράμε ήδη στη χρονομίσθωση των επαγγελματικών οχημάτων, με σκοπό την ανανέωση του στόλου σε φορτηγά, λεωφορεία και ταξί.»
Όσον αφορά στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός απόκτησης νέων οχημάτων θα είναι έτοιμος τον Απρίλιο.