Τη διεύρυνση των μέτρων πρόληψης που ήδη είχε λάβει, στο πλαίσιο προστασίας εργαζομένων και πολιτών κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ανακοίνωσε το Κτηματολόγιο.
Οι πολίτες, πλέον, μπορούν να υποβάλουν αίτηση ηλεκτρονικά (στο [email protected]) και να παραλάβουν οι ίδιοι τα αιτούμενα στοιχεία, προσερχόμενοι μόνο κατόπιν προκαθορισμένου ραντεβού ή να τα παραλαμβάνουν μέσω ταχυμεταφοράς με χρέωση του αιτούντα.
Υπενθυμίζεται, ότι υπάρχει εγκατεστημένο και λειτουργεί ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακών υπηρεσιών τόσο για τους πολίτες όσο και για τους επαγγελματίες.
Το Ελληνικό Κτηματολόγιο καλεί τους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους, με το Κτηματολόγιο μέσω διαδικτύου και τηλεφώνου, αποφεύγοντας να μεταβαίνουν οι ίδιοι στα γραφεία.
Σε σχέση με την επιτόπια Εξυπηρέτηση Κοινού, τις επιτόπιες πωλήσεις Αεροφωτογραφιών & Χαρτών και την επιτόπια εξυπηρέτηση του Κτηματολογίου Πρωτευούσης, που παρέχονται στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Κτηματολογίου (Λεωφόρο Μεσογείων 290):
Όλοι οι πολίτες, για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Ελληνικού Κτηματολογίου, καλώντας στο τηλ. 210 6505600 (ώρες λειτουργίας 8:30 – 13:00) ή αποστέλλοντας e-mail στο κεντρικό e-mail του Κτηματολογίου: [email protected]
Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν στο τηλεφωνικό κέντρο, που θα τους δίνει πρόσβαση στις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά.