Ποια είναι η διαδικασία
Διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού είναι η πλατφόρμα για την αποζημίωση, ύψους 2.000 ευρώ, των οχημάτων που εγκλωβίστηκαν στον αυτοκινητόδρομο, κατά την πρόσφατη κακοκαιρία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022».
Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο [email protected].
Οι πολίτες θα πρέπει να δηλώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, δηλαδή το email τους, το ονοματεπώνυμό τους, το ΑΦΜ, το κινητό τους τηλέφωνο, το ΙΒΑΝ του λογαριασμού όπου θα μπουν τα χρήματα, τον δικαιούχο και την τράπεζα.
Αν το όχημα ανήκει σε εταιρία, πρέπει να δηλωθεί η επωνυμία της εταιρίας, ενώ θα πρέπει να συμπληρωθούν και τα στοιχεία του οχήματος, δηλαδή η μάρκα, ο αριθμός κυκλοφορίας, το χρώμα και η κατηγορία.
Τέλος, κάθε οδηγός θα πρέπει να συμπληρώσει την ώρα εισόδου και εξόδου από την Αττική Οδό, αλλά και από ποια είσοδο εισήλθε στον αυτοκινητόδρομο και από ποια εξήλθε, καθώς και να προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής των διοδίων, αν πλήρωσε διόδια.