Με όλο και δυσκολότερες συνθήκες στην αγορά, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους.
Σύμφωνα με την YouGov ProfileΠΡΟΦ +0,45%s – έκδοση Απριλίου 2022:
Ένας στους δύο Έλληνες έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών / δεύτερο χέρι μέσα στους τελευταίους τρεις μήνες
Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλιότερες εποχές ενώ…
Αντίστοιχη αναλογία δηλώνουν πως αναζητούν και προτιμούν τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, και…
Ακολουθούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της