Η ΔΕΗ διευρύνει το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Έτσι θα λειτουργεί από τις 07:00 έως τις 23:00 και τα Σάββατα από τις 10:00 έως τις 20:00.
Με το νέο διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, καλώντας τον δωρεάν αριθμό 800 900 1000, το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ:
προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,
δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill.
Το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400.000 πελάτες κάθε μήνα. Επισημαίνεται ότι για το 80% αυτών των κλήσεων ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργάσιμων ωρών οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.