Σε πολύ καλό κλίμα διεξήχθη η συνάντηση ανάμεσα στον Υπουργό Μεταφορών Μάκη Βορίδη και το δήμαρχο Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο, σε μια συνάντηση όπου τέθηκαν επί τάπητος τα μεγάλα έργα στην πόλη του Πειραιά.
Στη συνάντηση παρευρέθησαν επίσης ο Γιάννης Μαγκριώτης (Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων), ο Χρήστος Τσίτουρας (Πρόεδρος Αττικό-Μετρό) και ο Νίκος Ιωαννίδης (Πρόεδρος ΓΑΙΑ-ΟΣΕ), ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πειραιά Στέλιος Διαμαντίδης και οι σύμβουλοι του Δήμου Πειραιά Αντώνης Μήλλιας και Μιχάλης Γεωργιάκος.
Ανάμεσα στις παρεμβάσεις που πρότεινε ο Δήμος Πειραιά να υλοποιηθούν είναι οι ακόλουθες:
Η παρακαμπτήρια οδός Πειραιά, με υπογειοποίηση της οδικής κυκλοφορίας από το Φάληρο (ΣΕΦ) μέχρι τον Πειραιά και την Ακτή Κονδύλη προς Δραπετσώνα με δημιουργία εξόδων προς Άγιο Διονύσιο, οδό Πειραιά και κέντρο της πόλης και η κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης στο ΣΕΦ, Άγιο Διονύσιο και Πύργο Πειραιά.
Η επιτάχυνση του έργου για Υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το Φάληρο ως τον τερματικό σταθμό στον Πειραιά (κεντρικός επιβατικός σταθμός Μητροπολιτικής εμβέλειας) και η δημιουργία ενός πρόσθετου ενδιάμεσου σταθμού στα Καμίνια – Δημιουργία Σταθμού μετεπεβίβασης του ΣΕΦ.
Προτάθηκε ακόμη η τροποποίηση της χάραξης του ΤΡΑΜ και η ανάπτυξη δικτύου ΤΡΑΜ ή άλλου μέσου ταχείας διέλευσης για την εξυπηρέτηση της πόλης του Πειραιά και της Λιμενικής Ζώνης – Επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς το Πέραμα. Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλιάκος, δεν παρέλειψε να σημειώσει πως είναι ενάντιος στην κατασκευή Monorail στο λιμάνι του Πειραιά.
Συζητήθηκε ακόμη η παραχώρηση στο Δήμο των γραμμών του ΟΣΕ και του ακινήτου του παλαιού σταθμού του Αγίου Διονυσίου, κατά χρήση, νομή και κατοχή, με σκοπό τη δημιουργία αντίστοιχα ποδηλατοδρόμου και κοινωφελών εγκαταστάσεων στον τομέα του Πολιτισμού.
Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεσμεύτηκε να εξετάσει άμεσα όλες τις προτάσεις, ώστε όσα έργα μπορούν να υλοποιηθούν να ξεκινήσουν άμεσα.