Δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, την εφαρμογή «ATH Airport» για iPhone και την «Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων μέσω SMS – 19171» προσφέρει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι νέες υπηρεσίες, παρέχουν στο κοινό πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τις πτήσεις και τις υπηρεσίες του αεροδρομίου, μέσω φιλικής και εξελιγμένης τεχνολογίας.
«ATH Airport»
«ATH Airport» είναι η νέα εφαρμογή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για συσκευές iPhone. Διατίθεται δωρεάν από το iTunes store και προσφέρει στον επιβάτη και στον επισκέπτη του αεροδρομίου τη δυνατότητα να λάβει σε πραγματικό χρόνο επικαιροποιημένες πληροφορίες για τις πτήσεις από/προς το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, για τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς και την πρόσβαση, τους χώρους στάθμευσης και τα καταστήματα του αεροδρομίου. Με το «ATH Airport» ο ΔΑΑ εγκαινιάζει την είσοδό του στις εφαρμογές για συσκευές smartphone που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στη χώρα μας.
19171 – Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων μέσω SMS
Η νέα προσωποποιημένη υπηρεσία του ΔΑΑ προσφέρει στο χρήστη -όπου και εάν βρίσκεται στην Ελλάδα- άμεση και έγκυρη ενημέρωση μέσω μηνυμάτων SMS στο κινητό του, για τα δεδομένα της πτήσης που τον ενδιαφέρει. Στέλνοντας SMS στο 19171 με τον αριθμό της πτήσης του, ο αποστολέας ενημερώνεται με -έως και έξι- απαντητικά μηνύματα για την εξέλιξή της και κάθε ενδεχόμενη μεταβολή. Συγκεκριμένα, για αναχωρήσεις πτήσεων, ο ενδιαφερόμενος ενημερώνεται για το check-in, την ώρα και τη θύρα επιβίβασης και την ώρα αναχώρησης. Για αφίξεις, ενημερώνεται για την αναμενόμενη και την τελική ώρα άφιξης, την παραλαβή αποσκευών και την έξοδο επιβατών.
Η Υπηρεσία Ενημέρωσης Πτήσεων είναι διαθέσιμη σε όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, για όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις που βρίσκονται στο χρονικό πλαίσιο -2/+20 (ώρες) από την αποστολή του SMS. Το κόστος αποστολής μηνύματος είναι 1.23€ (συμπ. ΦΠΑ).