Μεγάλη νίκη κατάφερε να επιτύχει η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας (ΕΝ.ΚΑ.) στον αγώνα για την προστασία των οικονομικών δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, ύστερα από επανειλημμένες έρευνες που πραγματοποίησε η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας στο κυλικείο του αεροδρομίου της Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος» και σε συνεργασία με τη διεύθυνση Εμπορίου Καβάλας, διαπιστώθηκε πως οι καταναλωτές, χωρίς να το γνωρίζουν, πλήρωναν τα προϊόντα διατίμησης σε ακριβότερες τιμές. Για παράδειγμα, ένας στιγμιαίος καφές στοίχιζε 2,90 ευρώ, αντί του προβλεπόμενου ποσού των 1,5 ευρώ. Επιπλέον, ο τιμοκατάλογος με τα προϊόντα που ήταν σε διατίμηση ήταν επιμελώς κρυμμένος εντός του κυλικείου του αεροδρομίου, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τις πραγματικές τιμές που είναι χαμηλότερες.
Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας κατήγγειλε το γεγονός αυτό στις αστυνομικές και εισαγγελικές Αρχές. Η καταγγελία αυτή έφτασε τελικά μέχρι το ακροατήριο το 2007. Μετά από συνεχείς αναβολές εκδικάσθηκε σήμερα το μεσημέρι με θετικό αποτέλεσμα και υπέρ της προστασίας των καταναλωτών. Το Μονομελές Πρωτοδικείο Χρυσούπολης επέβαλε πεντάμηνη ποινή φυλάκισης, με αναστολή, στον ιδιοκτήτη του κυλικείου. Η διεύθυνση Εμπορίου για ανάλογο αδίκημα του ίδιου ιδιοκτήτη στο κυλικείο που διατηρεί εντός του επιβατικού σταθμού υπεραστικών λεωφορείων Καβάλας επέβαλε χρηματικό πρόστιμο 4.000 ευρώ.
Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας επισημαίνει την προσοχή των καταναλωτών, όταν αγοράζουν προϊόντα από κυλικεία που βρίσκονται σε επιβατηγούς σταθμούς, αεροδρόμια και πλοία.
Η πρόεδρος της ΕΝ.ΚΑ., Κατερίνα Γεροστερίου, τονίζει πως «οι καταναλωτές θα πρέπει να αναζητούν τον τιμοκατάλογο στον οποίο πρέπει να αναγράφεται η τιμή των προϊόντων που είναι σε διατίμηση. Για παράδειγμα σήμερα ο καφές στοιχίζει 1,60 ευρώ. Προσοχή να μην σας σερβίρουν διπλό καφέ εάν δεν το ζητήσετε. Παρόμοιες πρακτικές δυσφημίζουν τη χώρα μας στους ξένους επισκέπτες, εμφανίζοντάς την ως μία πολύ ακριβή χώρα».