Εννέα είναι οι ενδιαφερόμενοι για το έργο επέκτασης του κρηπιδώματος 26 του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ) της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Η υποβολή προσφορών για το διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό ολοκληρώθηκε χθες. Σύμφωνα με τον ΟΛΘ, κατατέθηκαν εννέα προσφορές από τις παρακάτω εταιρείες, κατά σειρά πρωτοκόλλου:
1. ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΕ
2. ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.
3. ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
4. ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
5. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ “FCC CONTRUCCION S.A.-ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.”
6. J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.
7. ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.
8. TECNIS S.p.A.
9. ARCHIRODON GROUP N.V.
Η επιτροπή διαγωνισμού σε επόμενες συνεδριάσεις θα εξετάσει περαιτέρω τις προσφορές και θα συντάξει πρακτικό το οποίο θα υποβληθεί στο ΔΣ της ΟΛΘ, προκειμένου να ληφθεί απόφαση για την ανακήρυξη του προσωρινού αναδόχου.
Μετά την ολοκλήρωση της α’ και της β’ φάσης του έργου το 2014-2015 ο διαθέσιμος χώρος του 6ου προβλήτα θα έχει διπλασιαστεί, έχοντας αυξηθεί κατά 300 στρέμματα, ενώ η χωρητικότητα του ΣΕΜΠΟ θα ανέλθει στο 1,240 εκατ. TEUs από 405.000 σήμερα.
Tο έργο χρηματοδοτείται από πιστώσεις του προϋπολογισμού της ΟΛΘ Α.Ε., ενώ το τεχνικό αντικείμενο της σύμβασης, εκτιμώμενου κόστους 151,2 εκατ. ευρώ χωρίς το ΦΠΑ και διάρκειας 46 μηνών, αφορά:
1) στην επέκταση του κρηπιδότοιχου 26 κατά 550 μέτρα περίπου, ωφέλιμου βάθους 16,34 μέτρων,
2) έργα υφάλων και εξάλων επιχώσεων για τη διαμόρφωση τμήματος της χερσαίας ζώνης της επέκτασης του τερματικού σταθμού διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων (Ε/Κ) στον 6ο προβλήτα, εμβαδού περίπου 220 στρεμμάτων, καθώς και θωράκιση του προκύπτοντος νέου θαλασσίου μετώπου,
3) δάπεδα βαρέως τύπου από ινωπλισμένο σκυρόδεμα στη ζώνη κυκλοφορίας κρηπιδώματος που εκτείνεται παράλληλα στο μέτωπο της επέκτασης του κρηπιδότοιχου Νο 26 και έχει πλάτος περίπου 70.00 m
4) υδραυλικά έργα αποχέτευσης ομβρίων της προκύπτουσας συμπληρωματικής χερσαίας ζώνης του λιμένα που εκτείνεται σε ζώνη συνολικού πλάτους 70 μ. περίπου και
5) τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις της περιοχής της επέκτασης.