Κατά της «λευκής εβδομάδας» -που συνεπάγεται ολιγοήμερο κλείσιμο των σχολείων μετά την Καθαρά Δευτέρα- τάσσεται ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοτσιφάκης, υποστηρίζοντας ότι «ανάρμοστο και ανεπίτρεπτο οι όποιες αποφάσεις για τις σχολικές εκδρομές να καθορίζονται από προτάσεις προς όφελος των ξενοδόχων».
Σε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ, ο κ. Κοτσιφάκης τόνισε ότι ότι «το θέμα της ”λευκής εβδομάδας” δεν απασχολεί τόσο την εκπαίδευση όσο τους ξενοδόχους, οι οποίοι θέλουν να κερδίσουν και σκέφθηκαν αυτό τον τρόπο».
«Το να γίνεται μια εκπαιδευτική αλλαγή με βάση τα επιχειρηματικά συμφέροντα είναι πρωτοφανές. Είναι άλλο πράγμα το πώς θα οργανώνονται οι εκδρομές, πώς θα συνδέονται με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και πώς θα συμβάλει η Πολιτεία να συμμετέχουν όλα τα παιδιά σε αυτές και άλλο να κλείνουν τα σχολεία για να πηγαίνουν (εκδρομές) τα παιδιά με τις οικογένειές τους, όπως έχει διατυπωθεί στο σχετικό αίτημα της Ένωσης Ξενοδόχων, προκειμένου όπως διατείνονται να πηγαίνουν όλοι φθηνές οικογενειακές διακοπές π.χ. για σκι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Δεν ξέρω», πρόσθεσε, «ποιες οικογένειες νομίζουν ότι θα πηγαίνουν για σκι ή αν γνωρίζουν ότι οι ελληνικές οικογένειες δεινοπαθούν από τα μέτρα λιτότητας, ότι πολλές οικογένειες έχουν έναν και δύο άνεργους στο σπίτι και ότι πολλά παιδιά έρχονται στο σχολείο και δεν έχουν τα στοιχειώδη για να φάνε κανονικά, ότι οι οικογένειες πληρώνουν τα χαράτσια και δεν έχουν τη δυνατότητα να ζεστάνουν τα παιδιά τους».
Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ συνέχισε την κριτική του στην υπό συζήτηση πρόταση στο ίδιο έντονο ύφος: «Δηλαδή, να κλείσουν τα σχολεία και οι οικογένειες από μόνες τους να πάρουν τα παιδιά τους να πάνε… Ποιοι γονείς; Αυτοί που εργάζονται ή οι γονείς που είναι άνεργοι; Ποιοι έχουν τη δυνατότητα να πάνε; Ποιος άνεργος έχει τη δυνατότητα για διακοπές, αλλά και ως εργαζόμενος πάλι δεν μπορείς να πας».
Τέλος, ο κ. Κοτσιφάκης σημείωσε ότι «το να μιλάνε για ”λευκή εβδομάδα” και για σκι προσβάλλει τη στοιχειώδη νοημοσύνη» και κάλεσε την κυβέρνηση ατί να συζητάει γι’ αυτό το θέμα, να «ασχοληθεί για να λύσει κάποιο από τα προβλήματα των σχολείων που έχει προκαλέσει η πολιτική της».