Αύξηση 9% στις online αγορές super market το 2024

O τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει τις Q-Commerce πλατφόρμες όπως η eFood Market και η Wolt Market, οι οποίες κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στον κλάδο των super market, με τους καταναλωτές να δαπανούν online το 2024 €335 εκατ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 9% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Convert Group.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει τις Q-Commerce πλατφόρμες όπως η eFood Market και η Wolt Market, οι οποίες κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Η μέση αξία της παραγγελίας αυξήθηκε κατά 6% και έφτασε τα €85, κυρίως λόγω του μεγαλύτερου αριθμού τεμαχίων που περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3 τεμάχια σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι λόγω του πληθωρισμού. Η αύξηση της μέσης online τιμής των αγαθών ήταν μόλις 1% σε σχέση με 8% το 2023.

Οι κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία online αγορών το 2024 ήταν τα προϊόντα για κατοικίδια (+18%), τα ποτά και αναψυκτικά (+14%), τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+12%), τα συσκευασμένα τρόφιμα (+9%) και τα φρέσκα τρόφιμα (+8%).

Επιπλέον, το 15% του συνόλου των online αγορών αφορούσε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η Παρασκευή αναδείχθηκε ως η πιο δημοφιλής ημέρα για online ψώνια, με το 16,8% των συνολικών παραγγελιών να πραγματοποιούνται την συγκεκριμένη ημέρα.

Η Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics, δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για τον κλάδο του Online Super Market, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ