Στα 34 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca Cola HBC το δ’ τρίμηνο του 2013, καταγράφοντας αύξηση 54%, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία. Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,09 ευρώ (+50%), ενώ ο όγκος ήταν αυξημένος κατά 1%.
Στο σύνολο της χρήσης, η Coca Cola HBC εμφάνισε αύξηση 3% στα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη, που διαμορφώθηκαν στα 293 εκατ. ευρώ, με τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 0,81 ευρώ.
Η διοίκηση της εταιρείας, βάσει των αποτελεσμάτων αυτών, εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία για το τρέχον έτος, ενώ προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,354 ευρώ ανά μετοχή για το 2013 (από 0,34 ευρώ το 2012).
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, δήλωσε:
«Κατά το τέταρτο τρίμηνο επιτύχαμε ισχυρή ανάπτυξη, τόσο σε όγκο πωλήσεων, όσο και σε καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την άριστη διαχείριση των λειτουργικών δαπανών, συνετέλεσε στη βελτίωση του περιθωρίου των συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών κατά 90 μονάδες βάσης.
Σε ετήσια βάση, είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα των πρωτοβουλιών μας στην αγορά, τα οποία οδήγησαν στην αύξηση του μεριδίου μας στις περισσότερες από τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Το ίδιο ενθαρρυντικά είναι και τα αποτελέσματα της διαχείρισης των λειτουργικών δαπανών και του κεφαλαίου κίνησης. Το τρέχον έτος χαρακτηρίζεται ως το έτος αναστροφής τάσης για το συγκρίσιμο περιθώριο λειτουργικών κερδών, ενώ το κεφάλαιο κίνησης διαμορφώθηκε σε αρνητικά επίπεδα για πρώτη φορά. Ως αποτέλεσμα, για άλλη μια χρονιά, καταγράφηκαν ισχυρές καθαρές ταμειακές ροές. Με βάση τα παραπάνω αποτελέσματα και εν μέσω ενός περιβάλλοντος συνεχιζόμενης οικονομικής δυσχέρειας και αστάθειας στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, διατηρούμε συγκρατημένη αισιοδοξία για το έτος που διανύουμε.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι διαθέτουμε την ικανότητα να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη λειτουργική αποδοτικότητα αλλά και να τηρούμε τις στρατηγικές μας δεσμεύσεις: την ισχυροποίηση της θέσης μας στην αγορά, την αύξηση των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, την έμφαση στην αποτελεσματική διαχείριση του κόστους μέσω του αυστηρού ελέγχου του λειτουργικού κόστους και της δημιουργίας ισχυρών καθαρών ταμειακών ροών, που επιτρέπουν να επενδύουμε σε βιώσιμη ανάπτυξη και να δημιουργούμε μακροπρόθεσμη αξία για τους μετόχους».