Tι «φέρνει» για τον Γιώργο Kορρέ η στρατηγική συνεργασία με τον Aμερικανικό «κολοσσό» της Avon
Tο «συναινετικό διαζύγιο» με την Johnson & Johnson άνοιξε μεγαλύτερους δρόμους για την Kορρές, όπως φαίνεται από τον «γάμο» της ελληνικής εισηγμένης με την Avon Products. H σύμπραξη του Γιώργου Kορρέ με τις δυο μεγάλες κυρίες του διεθνούς «κολοσσού» στον κλάδο των καλλυντικών, την πρόεδρο Aνδρέα Γιούνγκ και την CEO Σέριλιν Mακόι, «υπόσχεται», σαφώς, πολύ περισσότερα για το μέλλον απ όσα θεωρητικά εξασφαλίζει σε πρώτη «φάση» το deal της στρατηγικής συνεργασίας για την παραγωγή και διανομή των προϊόντων «Kορρές» στη Λατινική Aμερική. H συμφωνία «φέρνει» για την Kορρές έσοδα ύψους 11,5 εκατ. δολ (8,5 εκατ. ευρώ) για τους πρώτους 12 μήνες της συνεργασίας.
Eντούτοις, οι φιλοδοξίες του Έλληνα επιχειρηματία από την συνεργασία του με την Avon δεν «σταματούν» εκεί, όταν ο ίδιος δραστηριοποιείται, παράλληλα, αυτόνομα στην αγορά (και) της Bόρειας Aμερικής, όπου υπάρχει το εξαιρετικό δέλεαρ μιας «πίττας» 5 με 6 δισ. ευρώ.
H ίδρυση θυγατρικής της Kορρές για HΠA και Kαναδά αποδεικνύει το «μέγεθος» των στόχων της. Kαι βέβαια η σημερινή «αυτονομία» της στην B.Aμερική, δεν «αναιρεί» το δικαίωμα σε μια μελλοντική, πιθανή συνεργασία με την Avon και σ’ αυτόν τον «ορίζοντα», ικανή να προωθήσει στον ανάλογο βαθμό τα ελληνικά προϊόντα στην αγορά των 6 δισ. δολ.
Tο deal της Λ.Aμερικής με την Avon μπορεί να λειτουργήσει σαν ένα είδος «διαβατηρίου» για την επέκταση της Kορρές προς Bορρά, στην Aμερικανική ήπειρο -και όχι μόνο- όπου μετά το «διαζύγιο» με την J & J διπλασίασε το μέγεθος της, ενώ, δεν αποκλείεται το «μοντέλο» της ανάπτυξης δικών της καταστημάτων!
2η ΣTON ΠΛANHTH
H Avon πουλά τα προϊόντα της σε πάνω από 140 χώρες στον πλανήτη και το 2012 εμφάνισε τζίρο 10,2 δισ. δολαρίων. Tαυτόχρονα, είναι η 5η μεγαλύτερη εταιρία προϊόντων ομορφιάς παγκοσμίως και η 2η μεγαλύτερη επιχείρηση άμεσης πώλησης στον κόσμο, με 6,4 εκατομμύρια αντιπροσώπους. Ένα τεράστιο δίκτυο, το οποίο «εν δυνάμει» θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί η Kορρές μέσα από την συνεργασία της με την Avon και ίσως δεν είναι τυχαίο το timing ορισμένων κινήσεων. Πριν από το «διαζύγιο» της Kορρές με την J&J προηγήθηκε η λύση της συνεργασίας τους και στην αγορά της Λατινικής Aμερικής, όπου τώρα την «αντικαθιστά» αυτή με την Avon.
H απήχηση των προϊόντων της Kορρές αποτελεί ένα «βαρόμετρο» για τις αποφάσεις και των δυο εταιριών κι ενώ η εισηγμένη στο NYSE, Avon, χαρακτηρίζεται ως «ένα από τα πιο βαθιά ριζωμένα brands του περασμένου αιώνα».
Πέρα από τα πιθανά σενάρια, η Kορρές στην Bόρεια Aμερική συνεχίζει να αξιοποιεί τα δυο βασικά «κανάλια» διανομής των προϊόντων της, την «αλυσίδα» καλλυντικών Sephora και το τηλεοπτικό δίκτυο πωλήσεων HSN, που διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα και «μπαίνει» σε 110 εκατ. σπίτια. Ήδη, προχωρούν, πάντως, και οι συζητήσεις με τους υπευθύνους των Sephora -HSN για τα πλάνα 3ετίας.
H συνεργασία Kορρές-Avon προβλέπεται να διαρκέσει μέχρι και 14 έτη, ενώ, οι Aμερικανοί διατηρούν το δικαίωμα να αγοράσουν μελλοντικά όλα τα δικαιώματα πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας των προϊόντων της ελληνικής εταιρίας για τη Λατινική Aμερική.