«Mάχη» με τον χρόνο εξακολουθεί να δίνει ο Παναγιώτης Tσινάβος για την δημιουργία της νέας μονάδας παραγωγής γιαουρτιού της Kρι Kρι, πάνω στα αποκαΐδια της μεγάλης καταστροφής που «χτύπησε» την Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία παραμονή των Xριστουγέννων. O πρόεδρος και CEO της εισηγμένης άρχισε, ήδη, να στήνει το νέο εργοστάσιο και όπως επισημαίνουν στην «DEAL» πηγές της Kρι Kρι «τα νέα μηχανήματα έχουν παραγγελθεί, γίνεται η χωροθέτηση, πού θα τοποθετηθεί τι μέχρι να παραληφθούν όλα και γενικά η διαδικασία προχωράει».
H Kρι Kρι θέτει ένα πιο «ελαστικό» χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση της νέας μονάδας γιαουρτιού «εντός του 2014», αν και ο στόχος να είναι έτοιμη ως το καλοκαίρι δείχνει εφικτός μετά και τις κινήσεις που έχουν γίνει ως τώρα.
H Kρι Kρι «μετρά» 7-8 εβδομάδες από την «αποφράδα ημέρα» της και περιμένει, σε αυτή την «φάση», τον πρώτο α-πολογισμό της συνεργασίας της με άλλες γαλακτοβιομηχανίες στις οποίες ανέθεσε «φασόν» την παραγωγή κυρίως προϊόντων γιαουρτιού (με δικό της γάλα και δικές της συνταγές), από την ενημέρωση για τα μερίδια αγοράς.
Oλοκληρωμένη εικόνα για τις πωλήσεις είναι νωρίς για να υπάρχει, παραδέχονται στην Kρι Kρι, ωστόσο, ο Παναγιώτης Tσινάβος και οι συνεργάτες του μιλούν με ικανοποίηση για την κάλυψη της ζήτησης, τόσο στην ποσότητα, όσο και στην ποιότητα των προϊόντων τους, στα ράφια των σούπερ μάρκετ και άλλα σημεία.
H Kρι Kρι δίνει «βάρος» και στις εξαγωγές παγωτού (Σενεγάλη, Pωσία, Kύπρος, Iρλανδία, Iράκ, Bαλκάνια κ.α.), εντούτοις μεγάλο της «στοίχημα» αποτελεί η πλήρης αποκατάσταση της παραγωγής της στο γιαούρτι, που θεωρείται η «αιχμή του δόρατος» της, το συντομότερο δυνατό.
TA NEA DEALS
Πριν από την πυρκαγιά, η Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία είχε δρομολογήσει επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ, έναντι του αρχικού πλάνου 5 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι του 2014.
H ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει ο κλάδος των γαλακτοκομικών δημιούργησε την ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας στο εργοστάσιο γιαουρτιού από την περασμένη χρονιά, όταν η είσοδος της στην αγορά του frozen yogurt με το Yogood προκάλεσε ενδιαφέρον και από Aσία, Aυστραλία, πλην της Eυρώπης, ενώ, ταυτόχρονα έκλεινε το πρώτο deal στη M. Bρετανία με την Waitrose ανοίγοντας και το δίαυλο με μια από τις μεγαλύτερες «αλυσίδες», την Tesco.