H Coca Cola HBC πούλησε πέρυσι στην Ελλάδα 97,9 εκατομμύρια κιβώτια αναψυκτικών και νερών. Ποσότητα που αντιστοιχεί σε 3,6 κιβώτια κατά κεφαλήν κατανάλωση (σ.σ. στους καταναλωτές εκτός από τους κατοίκους στη χώρα συμπεριλαμβάνονται και οι τουρίστες).
Μπορεί η ελληνική αγορά να μην είναι πλέον το «πουλέν» της και ο όγκος των πωλήσεών της στη χώρα να μειώνεται με πολλαπλάσια ποσοστά απ’ότι στις υπόλοιπες ανεπτυγμένες αγορές, εν τούτοις ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες η Coca Cola HBC πούλησε πέρυσι 97,9 εκατομμύρια κιβώτια στη χώρα.
Συγκεκριμένα ο όγκος πωλήσεων της Coca Cola HBC στην Ελλάδα κατέγραψε χαμηλής τάξης μονοψήφια πτώση στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, με το ρυθμό της πτώσης όμως να επιβραδύνεται σταθερά στη διάρκεια του έτους. Στο σύνολο του έτους ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 10%, κυρίως λόγω της απόφασής της εταιρείας να διακόψει την κυκλοφορία του εμφιαλωμένου νερού Λύττος και τη διανομή των φιαλών νερού Water Blue, παραμένοντας στη στρατηγική που δίνει έμφαση στην κερδοφόρα ανάπτυξη στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών.
Ειδικότερα και σε ότι αφορά στο τέταρτο τρίμηνο, σε όλες τις βασικές κατηγορίες καταγράφηκε προοδευτική μείωση των ρυθμών πτώσης, εκτός από την κατηγορία του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού. Στις κατηγορίες των χυμών και των εμφιαλωμένων νερών σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήσαμε το μερίδιο αγοράς μας σε όγκο.
Για το επόμενο διάστημα και το …μέλλον της Ελλάδας, η Coca Cola HBC, προβλέπει ότι οι μακροοικονομικές προβλέψεις παραμένουν δύσκολες για την Ελλάδα, με την ατομική κατανάλωση να αναμένεται να σημειώσει περαιτέρω πτώση κατά 7% το 2014, ενώ τα ποσοστά της ανεργίας παραμένουν στα ιστορικά υψηλά επίπεδα του 28% και αναμένεται να κορυφωθούν εντός του 2014.