Σε ζημιές ύψους 111 χιλ. ευρώ ανήλθαν τα αποτελέσματα μετά φόρων του ομίλου καλλυντικών Παπουτσάνης το 2013, έναντι ζημιών 5 χιλ. ευρώ το 2012.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων έχουν επιβαρυνθεί και από την αλλαγή του συντελεστή φόρου εισοδήματος από 20% σε 26% σύμφωνα με το άρθρο 9 του Ν. 4110/1013.
Οι φόροι που βάρυναν το αποτέλεσμα, ύψους 195 χιλ. ευρώ, αφορούν αποκλειστικά αναβαλλόμενο φόρο, που δεν θα καταβληθεί εντός της επόμενων χρήσεων και άρα δεν θα επιβαρύνει ταμιακά την εταιρεία. Τα αποτελέσματα προ φόρων σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε κέρδη 84 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών 37 χιλ. ευρώ το 2012.
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου (ο οποίος προέρχεται αποκλειστικά από την εταιρεία) κατά τη χρήση 2013 αυξήθηκε κατά 5,3% και ανήλθε σε 16 εκατ. ευρώ έναντι 15,2 εκατ. ευρώ το 2012. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 6,2 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 39% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Από τις παραπάνω πωλήσεις το 24% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 20% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 56% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.
Σε συνέχεια ανακοίνωσης της εταιρείας της 20ης Δεκεμβρίου 2013 σχετικά με τη διακοπή συνεργασίας με πελάτη του εξωτερικού και σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του πελάτη, η συνεργασία συνεχίζεται προς το παρόν και στο δεύτερο τρίμηνο του 2014.
Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η εξέλιξη αυτή, με τα σημερινά δεδομένα, ενδέχεται να έχει θετική επίδραση στον κύκλο εργασιών και στη κερδοφορία που αναμένεται να επιτευχθεί το 2014 σε σχέση με το έτος 2013. Η εταιρεία συνεχίζει την ανάπτυξή της στους τρεις κύριους τομείς δραστηριοποίησής της, ήτοι, τα επώνυμα προϊόντα ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ και OLIVIA, τα ξενοδοχειακά προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τις παραγωγές για τρίτους, ενώ στοχεύει παράλληλα στη διεύρυνση των υφιστάμενων καθώς και στην επίτευξη νέων συνεργασιών.