Αύξηση τζίρου κατα 22% στην αγορά της μαζικής εστίασης και σχεδόν διπλασιασμό του τζίρου της επώνυμης επαγγελματικής σειράς προϊόντων Kallimanis Food Service ανακοίνωσε ο Όμιλος Καλλιμάνη στο πλαίσιο του 2ου Συνεδρίου Ειδικών Συνεργατών για το δίκτυο της μαζικής εστίασης του Ομίλου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το 2010 ο συνολικός τζίρος της μητρικής εταιρείας στο κανάλι της μαζικής εστίασης σημείωσε ανάπτυξη 22% σε σχέση με το 2009 με ταυτόχρονη σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς στη διαρκώς φθίνουσα αγορά της μαζικής εστίασης.
Παράλληλα, η επώνυμη σειρά Kallimanis Food Service κατέγραψε αύξηση 89%, μετατρέποντας τη συμμετοχή των επώνυμων προϊόντων που διακινεί ο όμιλος στο συγκεκριμένο κανάλι έναντι των ανώνυμων από 42% προς 58% το 2009 σε 61% προς 39% για το 2010.
Ο όμιλος έχει αναπτύξει πανελλαδικό δίκτυο 84 ειδικών συνεργατών, διακινεί 62 επώνυμους κωδικούς προϊόντων και μέσω οργανωμένων επισκέψεων και εκπαιδευτικών σεμιναρίων έχει επιτύχει ουσιαστική επαφή με το τελικό σημείο (εστιατόρια-ταβέρνες) και αύξηση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων του στους τελικούς χρήστες.
Αναφορικά με το 2011, τα πλάνα του Ομίλου για την αγορά της μαζικής εστίασης περιλαμβάνουν την ανάπτυξη καινοτόμων επώνυμων προϊόντων υψηλής ποιότητας, την ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών στη συγκεκριμένη αγορά, την πλήρη εξάπλωση της διανομής των κωδικών σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε γεωγραφικής περιοχής, τη διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση του τελικού σημείου και την ανάπτυξη και επιβράβευση των στρατηγικών συνεργατών-πελατών.