Χρόνος, που στην περίπτωση μιας ζυθοποιίας μπορεί να φθάσει και τα 20 έτη, και όχι μόνο χρήμα, χρειάζεται να επενδύσει μια εταιρεία προκειμένου να αποκτήσει μερίδιο σε μια ξένη αγορά.
Αυτό είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ζωούλλης Μηνάς από το βήμα του διεθνούς συνεδρίου για τις εξαγωγές που διοργάνωσε ο ΠΣΕ και ολοκληρώθηκε χθες. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ανέλαβε για λογαριασμό της Heineken, την παραγωγή ενός νέου ποτού χωρίς αλκοόλ το οποίο θα διατίθεται αποκλειστικά στις διεθνείς αγορές.
Για τον λόγο αυτό η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πρόκειται να προχωρήσει εφέτος στην υλοποίηση επιπλέον επένδυσης ύψους 1 εκατ. ευρώ. Όπως ανέφερε ο ίδιος το συγκεκριμένο προϊόν, αναμένεται να συμβάλει στην ενίσχυση των διεθνών πωλήσεων της εταιρείας (τα τελευταία χρόνια οι εξαγωγές της Αθηναϊκή “τρέχουν” με ρυθμό αύξησης 9%) ενώ το εν λόγω προϊόν εκτιμάται ότι θα αναπτυχθεί με ρυθμούς της τάξης του 300%.
Απαντώντας σε ερώτηση για τις εξαγωγικές προσπάθειες των εταιρειών του κλάδου, ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, σημείωσε ότι το θέμα είναι να είναι βιώσιμες.
Διευκρινίζοντας ότι το βασικό πρέπει να είναι η βιωσιμότητα του εξαγωγικού μοντέλου, η ύπαρξη ισχυρής βάσης στην τοπική αγορά και συγκεκριμένη μακροχρόνια στρατηγική.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «όποιος κάνει εξαγωγές πρέπει να επιμένει. Δεν μπορείς να περιμένεις την επιτυχία σε 1-2 χρόνια».