Ένα ακόμα γερό όπλο επιστρατεύουν οι αδελφοί Mαρλαφέκα προκειμένου η Λουξ να διευρύνει την απόσταση που τη χωρίζει από τον ανταγωνισμό, καθώς από πέρυσι η πατρινή εταιρία κατόρθωσε να σκαρφαλώσει στη δεύτερη θέση της αγοράς αναψυκτικών με γεύση(εκτός της κατηγορίας Cola), εκτοπίζοντας την Pepsico-Hβη.
Aπό τον ερχόμενο μήνα ρίχνουν στην αγορά τη νέα σειρά ολιγοθερμικών προϊόντων, ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες τάσεις της εποχής που κερδίζουν διαρκώς έδαφος στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.
Πρόκειται για αναψυκτικά με ελάχιστες ή και καθόλου θερμίδες καθώς για την παραγωγή τους η βλαβερή για τον οργανισμό ζάχαρη έχει αντικατασταθεί από τη στέβια, που έχει πολλαπλάσια γλυκαντική δύναμη, χωρίς καμία επίπτωση. H διοίκηση της Λουξ «βλέπει» ότι από αυτή την κίνηση και μόνο θα έχει αύξηση του τζίρου πάνω από 10%. Προς αυτό συνηγορεί και η περίπτωση της βολιώτικης Έψα, που άνοιξε πρώτη το 2012 το δρόμο της στέβια, η οποία «γλύκανε» το τζίρο της κατά 30% την τελευταία διετία.
Σε κάθε περίπτωση, η Λουξ, την ώρα που οι «μεγάλοι» του κλάδου «γράφουν» ζημιές, με βάση τις τελευταίες μετρήσεις (Nοέμβριος 2013) έχει κατακτήσει μερίδιο 20,8%, αυξάνοντας πέρυσι τόσο το τζίρο όσο και τα κέρδη της. Eίναι αξιοσημείωτο ότι μέσα στη πενταετία της κρίσης και την ώρα που η αγορά συρρικνώνεται υπό το βάρος των συνεπειών της ύφεσης, η εταιρία ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 30% -περίπου 9 εκ. ευρώ- και ανέβασε κατά 2 μονάδες τουλάχιστον το μερίδιό της.