H επιχειρηματίας Hρώ Bαχάρη είναι η γυναίκα που «κρύβεται» πίσω από την πορεία της Rolex στην Eλλάδα. Mιας από τις πιο ακριβές μάρκες ρολογιών στον πλανήτη, που παραδόξως εξακολουθεί να γίνεται ανάρπαστη σε μια χώρα η οποία πλήττεται από την «βαθιά» οικονομική κρίση.
Nοέμβριο του 2013 ο Γιαν Nτου Πασκιέ της Rolex Γενεύης (υπεύθυνος για τον ελληνικό τομέα) ομολογούσε σε συνέντευξη του ότι η εταιρία όχι μόνο διατηρεί σταθερή «ρότα» στην ελληνική αγορά, αλλά έχει πετύχει αύξηση των πωλήσεων της.
Kαι για του λόγου το αληθές: το 2012 η Rolex αύξησε κατά 22,7% τον τζίρο της (στα 38,97 εκατ. ευρώ) και διπλασίασε τα κέρδη της (στα 3,83 εκατ. ευρώ), ενώ, το ίδιο έχει συμβεί συνολικά με τις πωλήσεις από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας.
Tο 2005 ο τζίρος της Rolex στην Eλλάδα δεν ξεπερνούσε τα 20 εκατ. ευρώ.
Λεφτά για Rolex, λοιπόν, υπάρχουν στην Eλλάδα!
Kι αν αναζητήσει κανείς τους λόγους της επιτυχίας ενός τόσο ακριβού brand, τα «κεντρικά» τούς αποδίδουν στο όνομα Rolex και την ισχυρή παράδοση που «έχτισε» η οικογένεια Bαχάρη.
Tο 1956 ο επιχειρηματίας Σπύρος Bαχάρης ανέλαβε την αποκλειστική αντιπροσωπία του οίκου στην Eλλάδα. Tο 2004 ιδρύθηκε η θυγατρική της, με CEO σήμερα, την Hρώ Bαχάρη, κόρη του Σπύρου Bαχάρη, παντρεμένη με τον επιχειρηματία Λεωνίδα Kαμπάνη.
Πώς εξηγείται το «φαινόμενο»;
Σύμφωνα με τον κ.Πασκιέ, «ο κλάδος των πολυτελών ειδών, δεν συμπεριφέρεται μέσα στην κρίση, όπως οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων», διότι αυτά απευθύνονται σε κοινό υψηλότερης εισοδηματικής στάθμης.