Μεγάλη «επίθεση» από τον Κουτσολιούτσο στην αγορά της χώρας με 100 νέα σημεία πώλησης
Νέα, μεγάλη «εισβολή» ετοιμάζει η Folli Follie στην ισπανική αγορά μέσα στο 2014. Τα ισπανικά media αποκαλύπτουν ότι η ελληνική πολυεθνική της οικογένειας Κουτσολιούτσου σχεδιάζει να εγκαινιάσει 100 καινούργια σημεία πώλησης. Tο φιλόδοξο σχέδιο θα εξελιχθεί στο εγγύς μέλλον, αρχής γεννωμένης από το «τρέχον» έτος, και παράλληλα θέτει ως στόχο να «εκτοξεύσει» τον τζίρο της στην χώρα της Ιβηρικής κατά 18,75% το ’14. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Modaes.es που επικαλείται «πηγές της εταιρίες», η Folli Follie διατηρεί, ήδη, 175 σημεία πώλησης των κοσμημάτων, αξεσουάρ και λοιπών ειδών της σε ολόκληρη την Ισπανία.
Η εντυπωσιακή αύξηση των εσόδων της στην ισπανική αγορά είναι το δέλεαρ που «ελκύει» την διοίκηση της Folli Follie σε νέες επενδύσεις και όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, το νέο πλάνο προβλέπει αύξηση των πωλήσεων της από τα περσινά 8 εκατ. ευρώ, σε 9,4 εκατ. ευρώ, όταν το 2011 βρίσκονταν στα 5,5 εκατ. ευρώ.
Το εκπληκτικό για την Folli Follie είναι ότι τα προϊόντα της τυγχάνουν ολοένα και μεγαλύτερης αποδοχής σε μια χώρα, η οποία θεωρείται από εκείνες που υποφέρουν περισσότερο από τα δεινά της οικονομικής κρίσης. Παρά την δραματική συρρίκνωση των εισοδημάτων του μέσου Ισπανού, λοιπόν, η Folli Follie όχι απλά πουλάει, αλλά …ξεπουλάει μέσα στην κρίση. Η Folli Follie επιδιώκει να «διεισδύσει» στα ντόπια εμπορικά καταστήματα στον μέγιστο δυνατόν βαθμό, είτε έμμεσα, είτε άμεσα. Συνεπώς, στον σχεδιασμό της υπάρχει τόσο η λειτουργία νέων καταστημάτων, όσο και η παρουσία της σε εμπορικά κέντρα, αναλόγως των περιστάσεων σε κάθε περιοχή.
ΜΑΔΡΙΤΗ-ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Οι διαθέσεις της οικογένειας Κουτσολιούτσου για την ισπανική αγορά φάνηκαν από τις κινήσεις που έγιναν το 2013, όταν «άνοιξε» δυο «γωνιές» της στα εμπορικά κέντρα El Corte Inglιs και Marbella y Pozuelo de Alarcσn στην Μαδρίτη. Αυτή την εποχή η Folli Follie εγκαθίσταται σε μεγάλο κεντρικό ξενοδοχείο της ισπανικής πρωτεύουσας και ταυτόχρονα αναζητά νέα σημεία πώλησης των ειδών της σε άλλες μεγάλες και πολυπληθείς πόλεις της χώρας, όπως η Βαρκελώνη.
Το πλάνο της εταιρίας αναλώνεται, κυρίως, σε χώρους «έμμεσης διαχείρισης», χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η διεύρυνση του τοπικού δικτύου των καταστημάτων της, σε όλη την επικράτεια, αν βρεθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες. Πέρσι η Folli Follie πρόσθεσε 35 νέα σημεία στην ισπανική «αλυσίδα» της, επιδιώκει να προσαρτήσει άλλα 60 σε «βάθος» 2ετίας και άμεσα θα συμβεί αυτό τουλάχιστον με 15 από αυτά.
Το ρεπορτάζ αναφέρει, επίσης ότι η Folli Follie διαθέτει πάνω από 700 σημεία πώλησης σε περισσότερα από 30 κράτη στον κόσμο και παρουσιάζει υψηλή διείσδυση στις αγορές της Ασίας, όπως η Κίνα , η Ιαπωνία, η Ταϊβάν και η Κορέα και έκλεισε το 2012 με κύκλο εργασιών 1,1 δισ. ευρώ. Υπάρχει αναφορά και στα ποσοστά των μετόχων της Folli Follie, το 45% της οποίας ανήκει την ιδρυτική οικογένεια και το 13,4% στον μεγαλύτερο ιδιωτικό επενδυτή της Κίνας, τον «κολοσσό» της Fosun.
H Folli Follie κάνει «πρωταθλητισμό» στο λιανεμπόριο σε «όλα τα μήκη και τα πλάτη». Εκτός από τη νέα επέκταση της στην ισπανική αγορά, το πλάνο της για το 2014 περιλαμβάνει και αυτήν στην Λατινική Αμερική, μέσω της «συμμαχίας» της με την Durfy από το deal πώλησης των Kαταστημάτων Aφορολόγητων Eιδών.