Μετά την πρόσφατη δικαστική «νίκη» της ΦΑΓΕ κατά της Chobani, σε Βρετανικό δικαστήριο, για την αποκλειστικότητα της ταμπέλας «ελληνικό γιαούρτι» στην ντόπια αγορά, ήρθε η ώρα για τον πρώτο απολογισμό.
Αγγλικά media αναφέρουν ότι η ελληνική γαλακτοβιομηχανία των αδελφών Γιάννη και Κυριάκου Φιλλίπου κατάφερε να «εκτοξεύσει» τα μερίδια της στο προϊόν με την σήμανση «Greek yoghurt» στο …ιλιγγιώδες ποσοστό του 95%.
Η ΦΑΓΕ θεωρείται πλέον «απόλυτη κυρίαρχος» του «ελληνικού γιαουρτιού» στην Βρετανική αγορά, απαλλαγμένη από το κλεψίτυπο logo που χρησιμοποιούσε ο Τούρκος ανταγωνιστής της και μάλιστα σημειώνεται ότι στις σχετικές οδηγίες έχουν συμμορφωθεί όλοι οι έμποροι του κλάδου.
Η Σερραϊκή Κρι Κρι, που μετράει τις πληγές της από την καταστροφική πυρκαγιά του Δεκέμβρη, πραγματοποιεί τα πρώτα της «βήματα» στην Βρετανία, μέσω συνεργασιών και ο χρόνος θα δείξει μέχρι που θα ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού…