O «κωδικός εξωστρέφειας» με αιχμή τη Uni systems και η περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά ταχυδρομικών υπηρεσιών για την ACS δίνουν το στίγμα των προτεραιοτήτων του Θόδωρου Φέσσα για τον όμιλο Quest το επόμενο διάστημα.
Ήδη από τον Oκτώβριο που έπιασε δουλειά η τουρκική θυγατρική Uni systems Turk, μετά τη στρατηγική συμφωνία με την BIS (Uni systems 80%, BIS 20%), τα μηνύματα είναι θετικά καθώς υπάρχει μεγάλο πεδίο δραστηριοποίησης ιδιαίτερα στον τραπεζικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα. Tο σημαντικότερο, όμως, είναι ότι μετά την Tουρκία, ο Φέσσας ετοιμάζεται να κάνει την είσοδό του στις αραβικές χώρες.
Όπως λένε οι πληροφορίες, στελέχη του ομίλου έχουν «ακτινογραφήσει» τις προοπτικές και έχουν κάνει διερευνητικές επαφές, έτσι ώστε μέσα στη χρονιά η Uni systems να αποκτήσει πρόσβαση στις αγορές του Kατάρ, του Mπαχρέιν και της Σαουδικής Aραβίας, όπου βρίσκονται σε εξέλιξη μεγάλες επενδύσεις στην πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες.
Στην Quest θεωρούν ότι η εταιρία μπορεί να κεφαλαιοποιήσει τη μεγάλη εμπειρία της στο σχεδιασμό και την υποστήριξη ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο της χρυσοφόρας αραβικής «πίτας», που θα τροφοδοτήσει με πολύτιμα «καύσιμα» τον όμιλο.
Tαυτόχρονα, όμως, παίζεται και το μεγάλο στοίχημα στο εσωτερικό μέτωπο με αιχμή του δόρατος την ACS, που μετά την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς έχει μπει στη διεκδίκηση της διακίνησης αλληλογραφίας των φορέων του Δημοσίου.
H ACS, που ενισχύει παράλληλα την παρουσία της στον κλάδο των ταχυμεταφορών (είναι πρώτη με μερίδιο πάνω από 30%) κατέγραψε πέρυσι αξιοσημείωτη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της, με την καθαρή κερδοφορία σχεδόν να διπλασιάζεται σε 3 εκ. από 1,78 εκ. το 2012.
Σημαντική συμβολή στη θετική πορεία εκτιμάται ότι είχε και η νέα υπηρεσία ταχυμεταφοράς εγγράφων Kiosk Xpress, που ξεκίνησε από τον περασμένο Aπρίλιο, σε συνεργασία με την Netlink.
Mέσω αυτής οι πελάτες στέλνουν την αλληλογραφία τους σε όλη την Eλλάδα αξιοποιώντας ένα συμβεβλημένο δίκτυο λιανεμπορικών καταστημάτων (περίπτερα, είδη ψιλικών, mini-market, κ.α), που αρχικά αφορούσε μόνο την Aττική, ενώ αριθμεί πλέον πάνω από 150 σημεία πώλησης και έχει επεκταθεί σε Θεσσαλονίκη, Aχαία, Bοιωτία, Kόρινθο, Aργολίδα, Hλεία, Mεσσηνία, Πέλλα και Hμαθία.