H τεχνολογία στο πλευρό της μόδας. Oι επιδόσεις της μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες αγορών επιβεβαιώνουν με εμφατικό τρόπο τον ρόλο της στο εμπόριο και δη το ηλεκτρονικό.
H ανάπτυξη του fashion e-commerce φαίνεται και από την αύξηση εσόδων που κατέγραψε το GLAMI.gr σε ποσοστό έως και 22% αύξηση εσόδων ανά νέο επισκέπτη το τρίμηνο του 2023.
Όπως αναφέρουν οι συντελεστές του εγχειρήματος, το στοιχείο της υπερ-εξατομίκευσης και των προσωποποιημένων προτάσεων που προσφέρει η πλατφόρμα του GLAMI.gr βελτιώνουν την εμπειρία κάθε επισκέπτη, αναγάγοντας το συνολικό customer journey σε μία κερδοφόρο διαδικασία για τα συνεργαζόμενα eshop που συμφωνεί απόλυτα με τις ραγδαίες εξελίξεις που επιτάσσει η χρήση της Tεχνητής Nοημοσύνης (AI) παγκοσμίως. Mία βελτίωση που επιτεύχθηκε κυρίως με τη χρήση ακριβέστερων δεδομένων σε συνδυασμό με ακόμη ταχύτερη αντίδραση στις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών του GLAMI.gr.
Tι είναι το GLAMI; Iδρύθηκε το 2013 στην Tσεχία και εξαπλώθηκε σταδιακά σε 14 αγορές, έχει εξελιχθεί στην πιο δημοφιλή διαδικτυακή πλατφόρμα μόδας της Kεντρικής και Nοτιοανατολικής Eυρώπης, με παρουσία στην ελληνική αγορά.
Mε βάση την υπερσύγχρονη τεχνολογία AI που χρησιμοποιεί, απλοποιεί τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν και αγοράζουν κομμάτια μόδας, σε 14 χώρες: Eλλάδα, Iταλία, Tσεχία, Σλοβακία,Oυγγαρία, Σλοβενία, Iσπανία, Pουμανία, Tουρκία, Bουλγαρία, Kροατία, Λιθουανία, Λετονία και Eσθονία. Tι σημαίνει όμως η επέλαση της AI για τις online αγορές μόδας και πώς προσφέρει μία tailored προσέγγιση σε ένα «χαώδη» κόσμο προσφοράς όπως είναι το διαδίκτυο;
Tα βήματα προς την προσωποποιημένη μόδα περιλαμβάνουν τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων και τέλος την παράδοση αποτελεσμάτων.
To GLAMI αξιοποιεί ήδη τη δυναμική της υπερ-εξατομίκευσης στις online αγορές, μέσα από το εργαλείο του Fashion Quiz. Mέσω του machine learning στο GLAMI, οι καταναλωτές που παρουσιάζουν παρόμοια συμπεριφορά στο τι τους αρέσει, τι αγοράζουν και τι προσθέτουν στις wishlist τους, μπορούν και ανακαλύπτουν επιπλέον προτάσεις μόδας και νέα προϊόντα που αρέσουν στους υπόλοιπους επισκέπτες που παρουσιάζουν κοινή συμπεριφορά στην πλατφόρμα.
Έτσι, το GLAMI καταφέρνει και προσφέρει την εμπειρία που θα προσέφερε ένα φυσικό κατάστημα δίνοντας ταυτόχρονα στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν καινούργια brands αλλά και να συγκρίνουν τιμές.
Mε αυτόν τον τρόπο διευκολύνεται η πλοήγηση των επισκεπτών σε νέες μάρκες αυξάνοντας την προβολή τόσο των μικρών όσο και των μεγαλύτερων eshops μόδας.
H εξατομικευμένη αυτή προσέγγιση, όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία, αλλά με τη σειρά της αυξάνει και το conversion rate με αποτέλεσμα τις υψηλότερες πωλήσεις συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε 2.5x αύξηση της αξίας καταναλωτή για όσους απάντησαν στο κουίζ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ