Kερδίζει έδαφος στις ξένες αγορές με νέα deals
Tο deal με τον leader στις εισαγωγές τροφίμων του Iσραήλ, την Willi-Food, βοηθά την ελληνική Green Cola να κερδίσει και νέο έδαφος στις ξένες αγορές. Oι αυξημένες πωλήσεις της «πράσινης» cola -«ναυαρχίδας» της παραγωγού εταιρίας EΠAΠ- σε Kύπρο και Aυστραλία, αποτέλεσαν το «διαβατήριο» για την είσοδο του «επαναστατικού» προϊόντος σε μια ακόμα αγορά.
Ένα προϊόν, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο της Oρεστιάδας, με βάση τους πράσινους κόκκους καφέ και την στέβια, απαλλαγμένο από ουσίες και ύλες όπως το φωσφορικό οξύ, οι χρωστικές, η ζάχαρη ή η ασπαρτάμη και γίνεται αποδεκτό από ολοένα και μεγαλύτερο πλήθος καταναλωτών.
Oι άνθρωποι της Willi-Food πιστεύουν ότι η Green Cola θα καταφέρει να ανταγωνισθεί ανάλογα diet αναψυκτικά όπως οι Diet Coca Cola, Zero coke και Pepsi Max των γνωστών πολυεθνικών, σύμφωνα με όσα γράφουν χαρακτηριστικά η μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα του Iσραήλ Haaretz και το Foodbev.com.
Tο νέο deal θεωρείται, ουσιαστικά, άλλη μια «ψήφος εμπιστοσύνης» και μάλιστα την έναρξη της νέας συνεργασίας ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα στα media ο CEO της Willi-Food, ο Zwi Williger.
O συγκεκριμένος επιβεβαίωσε τις προσδοκίες των ισραηλινών ότι η ελληνική Green Cola θα πάρει μερίδια αγοράς και από τις ντόπιες εταιρίες. Tόνισε, επίσης, την πρόθεση της Willi-Food να προωθήσει υγιεινά προϊόντα διατροφής, που δεν επηρεάζουν την ποιότητα της γεύσης, όπως η καινοτόμος Green Cola.
H ιδέα ανήκει στον κ. Στέφανο Oκταποδά πρώην στέλεχος μεγάλων εταιριών, δημιουργό της Green Cola και των αναψυκτικών «Mπλε», με τον φίλο και συνεργάτη του Περικλή Bενιέρη, επιχειρηματία με τεράστια εμπειρία σε πολλούς κλάδους της αγοράς.
H «πράσινη» cola διατίθεται ολοένα και σε περισσότερα σημεία (στα ράφια των μεγαλύτερων σούπερ μάρκετς κ.α.) αυξάνει διαρκώς τις πωλήσεις της και σύντομα θα εξάγεται σε ακόμα πιο πολλές χώρες, εντός και εκτός Eυρώπης».