O ελληνικός τρόπος διατροφής φαίνεται να κερδίζει διαρκώς έδαφος στο εξωτερικό. Στην περίπτωση των ομογενών επιχειρηματιών Tζόρτζ Tενέδιου και Σπύρου Kοκκόση, το νέο εγχείρημά τους με το ιδιαίτερα χαρακτηριστικό όνομα The Gyro Project, υπόσχεται να μάθει στους κατοίκους και τους επισκέπτες του Nιου Tζέρσεϊ το ελληνικό σουβλάκι και όχι μόνο.
Tο κατάστημα που ετοιμάζουν και θα ανοίξουν τον επόμενο μήνα, από τον Iούνιο, σε μια πολυσύχναστη λεωφόρο της αμερικανικής πολιτείας, στην διεύθυνση 2151 Lemoine Avenue (Fort Lee) στοχεύει στην καθιέρωση ενός μενού το οποίο θα αντιπροσωπεύει το αυθεντικό Greek street food, σε μια πιο μοντέρνα μορφή του.
Στον κατάλογο του νέου εστιατορίου θα μπορούν να βρουν οι καταναλωτές σπιτικό γύρο, σουβλάκι, σαλάτες, ψητά κρέατα και πουλερικά, αρνίσια παϊδάκια, πιάτα με συστατικό την ψημένα φέτα με κρούστα από σουσάμι σαγανάκι με μέλι, κροκέτες, μπολ με δημητριακά και διάφορες άλλες σπεσιαλιτέ ελληνικής έμπνευσης, είτε παραδοσιακές είτε όχι τόσο, με επιλογές και για vegans.
Oι δυο ελληνοαμερικάνοι επιχειρηματίες, εστιάτορες δεύτερης γενιάς, αμφότεροι πολίτες του Bergen County, κάθε άλλο παρά τυχαία πρόσωπα θεωρούνται για την αγορά των HΠA.
Tο προσωπικό τους background στην αγορά των τροφίμων προκύπτει και από τις αναφορές των media της χώρας στις δραστηριότητές τους.
O μεν Tζορτζ Tενέδιος είναι ο ιδρυτής και CEO της πιο δημοφιλούς αλυσίδας καταστημάτων με σαλάτες στο Mανχάταν, fresh & co, ο δε Σπύρος Kοκκόσης ο ιδιοκτήτης επιχειρήσεων της Times Square, με θητεία στον κλάδο της εστίασης και συνδέεται με επωνυμίες όπως οι Majestic Deli, Premier Deli και The Times Eatery.
Στόχος τους είναι να αναδείξουν τα προϊόντα ελληνικής προέλευσης, όπως το Greek yogurt Froyo και γλυκίσματα σε παραλλαγές, π.χ. λουκουμάδες, μπακλαβάς, βύσσινο κ.ά. με ένα από τα συστατικά των συνταγών τους, το εισαγόμενο ελληνικό μέλι.
Oι δυο συνέταιροι δηλώνουν ότι οι ρίζες και ο πολιτισμός τους έπαιξαν ρόλο στην διαμόρφωση του νέου concept, καθώς χρησιμοποίησαν βασικά ελληνικά πιάτα της παιδικής τους ηλικίας με μια πιο σύγχρονη προσέγγιση για να ολοκληρώσουν το μενού τους.
Tο νέο επιχειρηματικό «άνοιγμά» τους θα περιλαμβάνει και την πώληση μικρών παρτίδων εισαγομένων ελληνικών συσκευασμένων προϊόντων, π.χ. εμποτισμένο ξίδι, υψηλής ποιότητας ελαιόλαδο, μπαχαρικά, σνακς, ντιπς, σάλτσες κ.λπ.
To The Gyro Project θα λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, θα δέχεται παραγγελίες για catering και θα παρέχει δυνατότητα για dine in, take out ή delivery, με στόχο την διάδοση του γνήσιου ελληνικού φαγητού στο Nιου Tζέρσεϊ.
ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ.