Καλύτερες των προσδοκιών ήταν οι πωλήσεις της Heineken στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση για μπίρες σε αγορές όπως η Νιγηρία και η Βραζιλία.
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,4%, ενώ ο όγκος των πωλήσεων μπίρας ενισχύθηκε κατά 1,5%.
Στη Δυτική Ευρώπη τα έσοδα σημείωσαν άνοδο 1,8%, ενώ ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,1%, με τις πωλήσεις της εταιρείας να βελτιώνονται σημαντικά στις αγορές της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Ισπανίας και της Ιρλανδίας.