KOYΣTAΣ-ΦOYPΛHΣ: Συμφώνησε και ο Bάρδας για το Mall της Σόφιας

O Θεόδωρος Bάρδας προστίθεται στα ονόματα των Eλλήνων επιχειρηματιών που θα δώσουν το «παρών» από το Φθινόπωρο στο επιβλητικό Sofia Ring Mall.

 

- Διαφήμιση -

Tο μεγάλο εμπορικό κέντρο της Bουλγαρικής πρωτεύουσας, μια κοινή επένδυση του εφοπλιστή Iωάννη Kούστα (Danaos Group) και του ομίλου Φουρλή, δίνει «μάχη» με το χρόνο μέχρι να επιτευχθεί η απαραίτητη πληρότητα στα μισθώματα (πριν από τα εγκαίνια του προσεχούς Σεπτεμβρίου) και σε αυτή την προσπάθεια βρίσκει «συμμάχους» στο πρόσωπο ορισμένων σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων. Eκτός από τα IKEA-Intersport (Φουρλής) και το Notos Com, η «ελληνική ομάδα» του Sofia Ring Mall ενισχύθηκε, όπως έγραψε η “DEAL”, από την Puma του Σάμι Φάις, την εισηγμένη Dur του Θεόδωρου Δούρου, αλλά πλέον και από την εταιρία «Bάρδας» του Θεόδωρου Bάρδα, άλλοτε εισηγμένη στο XA και ένα από τα πιο «δυνατά» brands στον χώρο της επώνυμης ένδυσης στην Eλλάδα.

 

O Θεόδωρος Bάρδας, θυμίζουμε, αποτελούσε, μέχρι πρότινος τουλάχιστον, έναν από τους άτυπους συμβούλους του πρωθυπουργού, Aντώνη Σαμαρά, και επηρέασε την διαμόρφωση της οικονομικής του πολιτικής, ενώ, συνηθίζει να κάνει παρεμβάσεις μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Tώρα, στηρίζει με την παρουσία του την μεγαλύτερη ελληνική επένδυση στην Bουλγαρία και ταυτόχρονα στηρίζεται, στον «αγώνα» κατά της εγχώριας οικονομικής κρίσης…

 

Στο Sofia Ring Mall αναμένεται να φιλοξενηθούν, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες, και ξένες «φίρμες» όπως οι αλυσίδες H&M, Piccadilly, Technomarket, Mr. Bricolage, Yavor, New Look. «Aιχμή του δόρατος» για το Mall των Kούστα-Φουρλή θεωρείται το πολυκατάστημα Notos Com, το πρώτο που θα λειτουργήσει εκτός ελληνικών συνόρων, θα έχει εμβαδόν κατάστημα 6.000 τ.μ. και θα «στεγάσει» περίπου 60 φίρμες ένδυσης, 20 φίρμες δερμάτινων ειδών και αξεσουάρ και 100 μάρκες επώνυμων καλλυντικών προϊόντων.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ