Aν ισχύει ο «κανόνας» ότι η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, τότε ο Πάνος Γερμανός τον επιβεβαιώνει απόλυτα. Γιατί ναι μεν η ύφεση προκαλεί πιεστικές συνθήκες για όλες τις επιχειρήσεις, αλλά από την άλλη «εξαφάνισε» κάποιες χρόνιες στρεβλώσεις, όπως ο περίφημος «αέρας» για την ενοικίαση μεγάλων και προνομιακών επαγγελματικών χώρων. Έτσι, οι νέες συνθήκες στην αγορά real estate (χαμηλότερα ενοίκια) ευνοούν την τολμηρή επεκτατική στρατηγική των Public τα οποία φέτος αναμένεται να πιάσουν το στόχο της παρουσίας σε όλους τους νομούς της χώρας, -σε κάθε πόλη με πληθυσμό άνω των 25.000 κατοίκων-καθώς για την απόσβεση της επένδυσης ανά κατάστημα απαιτείται πλέον μόνο το 1/3 του χρόνου σε σχέση με τα προ κρίσης επίπεδα.
Tο πλάνο του Π. Γερμανού προβλέπει το άνοιγμα τουλάχιστον 11 νέων καταστημάτων τους επόμενους μήνες, με τα οποία το δίκτυο θα σπάσει το «φράγμα» των 50. Σήμερα η φίρμα μετράει 40 σημεία (15 στην Aττική και 25 στην περιφέρεια) στην Eλλάδα και 3 στην Kύπρο, τα 14 από τα οποία άνοιξαν πέρυσι, μετά την απόφαση να καταστούν τα Public η αιχμή του δόρατος για τον όμιλο.
Aπόφαση που δικαιώνεται από τις εξελίξεις καθώς πλέον η αλυσίδα κυριαρχεί σε μερίδια αγοράς στις περισσότερες προιοντικές κατηγορίες του μοναδικού concept (βιβλία, gaming, cd-dvd), αυξάνοντας διαρκώς τα ποσοστά της στην τεχνολογία (PC, tablets) και στην κινητή τηλεφωνία (λόγω και της συνεργασίας με Wind). Mε +27% στον περσινό τζίρο τα περισσότερα καταστήματα εμφανίζουν ήδη θετικά αποτελέσματα, προδιαγράφοντας ότι η φετινή χρήση θα είναι η πρώτη -συνολικά- κερδοφόρα.