Η δέσμευση της Checkout.com να βοηθά τους εμπόρους να βελτιστοποιούν τα ποσοστά αποδοχής πληρωμών τους, την οδήγησε στη δημιουργία του Intelligence Acceptance,(Έξυπνη Αποδοχή) χρησιμοποιώντας Τεχνητή Νοημοσύνη. Η λύση στοχεύει στη μείωση των σημαντικών απωλειών εσόδων που βιώνουν οι επιχειρήσεις λόγω ψευδών απορρίψεων και αύξησης των λειτουργικών εξόδων.
Η Checkout.com είναι ενεργός και βασικός παράγοντας στην ψηφιακή οικονομία για πάνω από μια δεκαετία. Η τεχνογνωσία της έγκειται στην προσφορά παγκόσμιων λύσεων πληρωμών που δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν τις οικονομικές τους συναλλαγές. Η Checkout.com αξιοποιεί τα εκτεταμένα παγκόσμια δεδομένα συναλλαγών της για να παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο που διευκολύνουν την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων.
To Intelligence Acceptance είναι μια μηχανή βελτιστοποίησης με Τεχνητή Νοημοσύνη, εκπαιδευμένη σε δισεκατομμύρια σημεία δεδομένων συναλλαγών από το παγκόσμιο δίκτυο της Checkout.com και συναφείς γνώσεις στον τομέα των επιχειρήσεων μετά από μια δεκαετία στην πρώτη γραμμή της ψηφιακής οικονομίας. Η δοκιμή beta του IntelligenceAcceptance πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα, επιτρέποντας συναλλαγές που δημιούργησαν περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια νέα έσοδα και αυξάνοντας τα ποσοστά αποδοχής έως και 9,5 ποσοστιαίες μονάδες για περισσότερους από 30 εμπόρους, συμπεριλαμβανομένων των Klarna, Ant Group, NordVPN, Reach και Sunday.
«Από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία της το IntelligenceAcceptance, το ποσοστό εξουσιοδότησης των πληρωμών που υποβάλλονται σε επεξεργασία στο σύστημα της Checkout.comέχει αυξηθεί κατά σχεδόν 10%. Σε ένα παιχνίδι όπου οι μικρές βελτιώσεις έχουν τεράστιο αντίκτυπο, αυτή η βελτίωση της απόδοσης είναι κολοσσιαία για την επιχείρησή μας και, κυρίως, για το τελικό αποτέλεσμα του πελάτη μας», δήλωσε η MelissaPottenger, Επικεφαλής Key Partnerships της Reach.
Το λανσάρισμα του Intelligence Acceptance έρχεται σε μια εποχή που οι επικεφαλής των επιχειρήσεων επιδιώκουν να αποφέρουν νέα έσοδα και να βελτιώσουν το κόστος τους για να ισορροπήσουν τα αυξημένα λειτουργικά έξοδα. To IntelligenceAcceptance μπορεί να μειώσει τον αριθμό των λανθασμένα απορριφθέντων συναλλαγών μέσω συνεχών δοκιμών και μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε να μειώνει τις χρεώσεις συναλλαγών και τα λειτουργικά έξοδα. Έρευνα που διεξήχθη από τηνCheckout.com μαζί με την Oxford Economics διαπίστωσε ότι χάθηκαν 50,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 λόγω ‘’ψευδών απορρίψεων’’, όπου πελάτες με ικανό αγοραστικό υπόλοιποείδαν την αγορά τους να απορρίπτεται. Ως αποτέλεσμα, σχεδόν το 25% των καταναλωτών εγκατέλειψε μια αγορά λόγω υπερβολικής καθυστέρησης, με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικά έσοδα για τους εμπόρους.
«Πιστεύουμε θεμελιωδώς στην αφηρημένη πολυπλοκότητα για τις επιχειρήσεις και στην ενδυνάμωσή τους να βελτιστοποιούν τις πληρωμές τους με ευκολία. Η μηχανική εκμάθηση μας δίνει τη δυνατότητα να το προσφέρουμε στους εμπόρους μας για πρώτη φορά σε μεγάλη κλίμακα. Οι έμποροι από μόνοι τους δεν διαθέτουν επαρκή δεδομένα για να εκπαιδεύσουν αποτελεσματικά έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης, εμείς ωστόσο, μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα εκτεταμένα παγκόσμια δεδομένα συναλλαγών που διαθέτουμε, για να παρέχουμε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε μια προσαρμοστική μηχανή πληρωμών με Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιστοποιούμε συνεχώς τα ποσοστά αποδοχής – ξεκλειδώνοντας περισσότερα έσοδα, εξοικονομώντας χρόνο στους εμπόρους και προσφέροντας μεγαλύτερο έλεγχο του κόστους», δήλωσε ο Meron Colbeci, Chief Product Officerστην Checkout.com.
To Intelligence Acceptance είναι η πιο πρόσφατη λύση από το πλάνο «Payments Plus» της Checkout.com. Ακολουθεί την βελτίωση του ελέγχου ταυτότητας, προσαρμόσιμων εικονικών και φυσικών καρτών με έκδοση και του Fraud Detection Pro,για να βοηθήσει τους εμπόρους να καταπολεμήσουν την απάτη και να βελτιστοποιήσουν τα έσοδά τους καθώς και τις Ολοκληρωμένες Πλατφόρμες, μια πλήρως ευέλικτη λύση για την υποστήριξη αγορών σε μια εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το IntelligenceAcceptance επισκεφτείτε το site της Checkout.com.