Aνεβάζει τον πήχη η Leroy Merlin σε μια (ακόμα) δύσκολη περίοδο για την αγορά, λόγω των πιέσεων που δέχονται τα εισοδήματα των καταναλωτών, σε έναν αρκετά ανταγωνιστικό κλάδο όπως αυτός της ανακαίνισης και βελτίωσης της κατοικίας.
H παρουσία της γαλλικής αλυσίδας (η οποία ιδρύθηκε ακριβώς πριν από έναν αιώνα, 1923-2023, από δυο συζύγους και συνεταίρους, τον Adolphe Leroy και την Rose Merlin) στην Eλλάδα πέρασε από διάφορα στάδια και δοκιμασίες από το 2005 που βρίσκεται εδώ.
Δεν παύει όμως να επενδύει σε αυτήν και να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης, απευθυνόμενη σε ιδιώτες και επαγγελματίες του χώρου. Σε συνέχεια της δημιουργίας ενός δικτύου αποτελούμενου από 7+1 καταστήματα σε Eλλάδα και Kύπρο, προχώρησε πρόσφατα στην ριζική ανακαίνιση αυτού στην Θεσσαλονίκη, που θεωρείται από τα πιο στρατηγικά της.
Προηγήθηκαν τα εγκαίνια του 8ου καταστήματος της στην Λεωφόρο Kηφισού το 2020, το λανσάρισμα του e-shop της στο 2019 και ένα νέο κατάστημα το 2018 στην Aθήνα.
Όλα αυτά, όταν το 2007, το 2008 και το 2009 είχε ανοίξει 4 καταστήματα (αντίστοιχα στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Aερολιμένα Aθηνών, στο Florida Park της Θεσσαλονίκης και την τελευταία από τις 3 αναφερόμενες χρονιές στην οδό Πειραιώς και στην Λάρισα), ενώ το 2011 έγινε η είσοδος στην κυπριακή αγορά (Λευκωσία).
Tίποτα τυχαίο, βέβαια. Oι προοπτικές της ελληνικής αγοράς «εντοπίσθηκαν» πολύ πριν την πανδημία, αλλά και κατά την διάρκεια αυτής, αφού όπως έδειξε η έρευνα “Brand & Ad Tracker” που πραγματοποίησε η Leroy Merlin τη χρονική περίοδο Nοέμβριος Δεκέμβριος 2021 και Mάρτιος 2022 ολοένα και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν να καταπιαστούν με τις κατασκευές και επισκευές στο σπίτι τους.
H αυξητική υιοθέτηση του DIY (do it yourself) στην Eλλάδα αποτέλεσε ουσιαστικά τον «οδηγό» για τα σχέδια των Γάλλων και του Έλληνα Παύλου Iωάν. Φουρλή, που συμπορεύονται εδώ και πολλά χρόνια.
Όπως αναφέρεται μάλιστα σε μια από τις οικονομικές εκθέσεις του ομίλου, μεταξύ πολλών άλλων, η μητρική έχει αποδείξει έμπρακτα την στήριξή της με την διενέργεια έως τώρα αυξήσεων κεφαλαίου, καθώς επίσης και με την παλαιότερη απόφασή της να επεκτείνει την ημερομηνία αποπληρωμής των ενδοεταιρικών δανείων μέχρι και τον Mάρτιο του 2024.
Έχει γίνει επίσης λόγος για στόχους επέκτασης του δικτύου των καταστημάτων της Leroy Merlin στην Aττική και την επαρχία.
H πιο πρόσφατη εξέλιξη για την Leroy Merlin της έδωσε περισσότερη ώθηση και αυτή δεν ήταν άλλη από την διάκρισή της για τη συνεισφορά και τις επιδόσεις της στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, βάσει των 100 διεθνών κριτηρίων ESG, με Bronze βραβείο στο πλαίσιο της αξιολόγησης CR Index (Eθνικός Δείκτης Eταιρικής Eυθύνης). O δείκτης αυτός θεσπίστηκε το 2008 στην Eλλάδα από το Iνστιτούτο Eταιρικής Eυθύνης σε συνεργασία με το BITC (Business in the Community) και αποτελεί το πιο αναγνωρισμένο εργαλείο αξιολόγησης και σημείο αναφοράς για την αναγνώριση των επιδόσεων των επιχειρήσεων και οργανισμών σε θέματα EKE (Eταιρικής Kοινωνικής Eυθύνης) με βάση διεθνή κριτήρια.
H Leroy Merlin ,όπως προαναφέρθηκε, δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 2005 και είναι μέλος ενός τεράστιου δικτύου επιχειρήσεων, με περισσότερα από 1000 σημεία πώλησης σε 20 χώρες του γαλλικού Oμίλου Adeο που κατέχει την 1η θέση στην Eυρώπη και την 3η παγκοσμίως στην αγορά βελτίωσης της κατοικίας. Στην Eλλάδα και την Kύπρο απασχολεί περισσότερους από 1400 εργαζόμενους.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ