Καλύτερες επιδόσεις στην αλληλογραφία εξωτερικού από το 2012 πέτυχαν το 2013 τα Ελληνικά Ταχυδρομεία τα οποία ωστόσο δεν είχαν το ίδιο ικανοποιητικές μετρήσεις στην αλληλογραφία εσωτερικού και συγκεκριμένα σε αυτή που παραδίδεται μέσα σε μία ημέρα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μετρήσεων της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών – Ταχυδρομείων για την ποιότητα παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας στην αλληλογραφία εσωτερικού και τη διεθνή αλληλογραφία Α’ Προτεραιότητας, για το 2013, στο πλαίσιο του εποπτικού και ελεγκτικού της ρόλου στην ταχυδρομική αγορά τα ΕΛΤΑ που παρέχουν την Καθολική Υπηρεσία στην Ελλάδα έως το 2028 παρουσίασαν μειωμένους δείκτες στην απόδοση της αλληλογραφίας εσωτερικού Α’ Προτεραιότητας, που επιδόθηκε εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ημέρα κατάθεσης. Ειδικότερα το ποσοστό που επιδόθηκε μέσα σε μία ημέρα ανήλθε σε 90,5%, σημειώνοντας ελάχιστη διαφοροποίηση σε σχέση με το 2012 (91,7%), ενώ το ποσοστό επίδοσης εντός τριών εργάσιμων ημερών παρέμεινε αμετάβλητο και ανήλθε σε 99,7%.