Στις σκέψεις της διοίκησης είναι να δραστηριοποιηθεί, όχι αναπτύσσοντας δικό της δίκτυο, αλλά ως εικονικός πάροχος MVNO
Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει συνήθως και φωτιά… Δεν έχουν περάσει παρά λίγες μόνο μέρες από την παραίτηση του Παντελή Τζωρτζάκη από την ηγεσία της Forthnet και ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Πάνος Παπαδόπουλος έχει… πιάσει δουλειά για τα καλά.
Στο γραφείο του καθημερινά μελετά εισηγήσεις συνεργατών του, για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας, που δραστηριοποιείται στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και κάποιες από αυτές συμπεριλαμβάνουν, σύμφωνα με πληροφορίες, και τη διερεύνηση της εισόδου στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η εταιρεία ως προς τα μερίδια αγοράς.
Η συμμετοχή της Forthnet στην πρόσφατη διαβούλευση της ΕΕΤΤ για την ανανέωση των αδειών κινητής τηλεφωνίας «φούντωσε» τις φήμες για τη δραστηριοποίηση στην κινητή, αν και η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται για το φάσμα και τις άδειες. Αν «εισβάλλει» σε αυτόν τον τομέα στο μέλλον, δε θα γίνει μέσω της ανάπτυξης δικού της δικτύου, αποκτώντας δηλ. άδεια κινητής τηλεφωνίας, αλλά θα δραστηριοποιηθεί ως εικονικός πάροχος MVNO. Αυτό σημαίνει πως θα «πατήσει» στις υποδομές, που έχουν οι υφιστάμενες εταιρείες και ουσιαστικά νοικιάζοντας κομμάτι του δικού τους δικτύου.
Δεν είναι η πρώτη φορά που εναλλακτικοί πάροχοι βολιδοσκοπούν την αγορά της κινητής, ωστόσο μέχρι σήμερα δεν έχουν προχωρήσει σε περαιτέρω βήματα και δεν λειτουργεί καμία εταιρεία ως MVNO στην ελληνική αγορά.
Εκτός από τη Forthnet άλλωστε, για τον ίδιο σκοπό «παραμονεύουν» και οι Κύπριοι της Cyta. Η εταιρεία έχει ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον της προς την ΕΕΤΤ, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, δεν έχει καταθέσει το αίτημα προς τους παρόχους. Η μόνη που έχει προχωρήσει με την διαδικασία της αίτησης είναι η εταιρεία Viva, η οποία προσφέρει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Ο ανταγωνισμός πάντως, αναμένεται να κορυφωθεί και στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας, όπου Cosmote, Vodafone και Wind είναι οι ηγέτιδες δυνάμεις σε έναν κορεσμένο πλέον κλάδο, αν εισβάλλουν και οι νέοι «παίκτες». Άλλοι πάλι, γνώστες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, πιστεύουν πως ο κλάδος θα αναθερμανθεί, ενώ οι καταναλωτές θα βγουν περισσότερο ωφελημένοι μέσα από τον ανταγωνισμό των εταιρειών, καθώς αυτός θα επεκταθεί και στην τιμολογιακή πολιτική με στόχο να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και συνδρομητές.