Έσοδα 1,33 δισ. ευρώ κατέγραψε η Coca-Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο του 2014 έναντι εσόδων 1,431 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης συγκρίσιμες καθαρές ζημιές ύψους 35,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 15,9 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Ακόμη, σημειώθηκε βελτίωση στα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, για 11ο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς υλοποιήθηκαν αυξήσεις τιμών προϊόντων μας λόγω της αύξησης της τιμής της πρώτης ύλης του αναψυκτικού (concentrate), παράλληλα με τη συνεχιζόμενη επιτυχημένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων.
Η εταιρεία υλοποιεί σχέδιο δράσης, με στόχο την πλήρη αντιστάθμιση της μεγαλύτερης του αναμενομένου αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης για το έτος.
«Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η χρονική συγκυρία του Πάσχα σε σχέση με πέρυσι και άλλες χρονικές συγκυρίες σε συνδυασμό με κάποιες έκτακτες δαπάνες σε ορισμένες από τις βασικές αγορές μας, συνετέλεσαν σε μειωμένα αποτελέσματα. Δεδομένης της εποχικότητας των δραστηριοτήτων μας, το πρώτο τρίμηνο έχει, κατά κανόνα, μικρή συνεισφορά στο σύνολο του έτους και ως εκ τούτου δεν είναι ενδεικτικό των προσδοκώμενων ετήσιων αποτελεσμάτων», σχολίασε ο Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC.
Όπως σημείωσε ο κ. Λόης, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία ισχυροποίησε περαιτέρω τη θέση της στην αγορά, διατηρώντας ή αυξάνοντας το μερίδιο στην πλειοψηφία των αγορών που δραστηριοποιείται. Επιπλέον, οι πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων συνέχισαν να βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, αυξάνοντας, σύμφωνα με τον κ. Λόη, τα καθαρά έσοδα από τις πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για ενδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο. Επίσης, καταγράφηκε περαιτέρω πρόοδος στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης.
«Παρά τις διαρκώς δύσκολες εμπορικές συνθήκες στις περισσότερες από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, οι προσδοκίες μας για το σύνολο του έτους παραμένουν αμετάβλητες», πρόσθεσε ο επικεφαλής της εταιρείας.