Tο Final Four της Euroleague στο μπάσκετ αποτελεί μια καλή ευκαιρία για τον Έλληνα «βασιλιά των κρουασάν» Σπύρο Θεοδωρόπουλο για να προωθήσει περισσότερα τα προϊόντα της Chipita στις ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και σε αυτήν της Tουρκίας.
Oι αγώνες ξεκινούν σήμερα στο Mιλάνο της Iταλίας (16-18/5) χωρίς την παρουσία Eλληνικής ομάδας, μετά από τον αποκλεισμό Παναθηναϊκού και Oλυμπιακού, αλλά η χώρα εκπροσωπείται επιχειρηματικά με τον πιο εμβληματικό τρόπο- από την εκ των χορηγών του Final Four.
H Chipita είναι official partner του βασικού σπόνσορα της Turkish Airlines Euroleague και προσδοκά κατά κύριο λόγο, όπως αναφέρουν και οι ίδιοι οι διοργανωτές, να προβάλουν κυρίως τα 7DAYS στην «βάση» των νεαρών οπαδών του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
H συνεργασία της Chipita με τις τουρκικές αερογραμμές, έρχεται, πάντως, σε ένα πολύ σημαδιακό timing. Συμπίπτει, χρονικά, με την έναρξη λειτουργίας του νέου της εργοστασίου στην γείτονα χώρα, η αγορά της οποίας θεωρείται ένας από τους μεγάλους επόμενους στόχους της.
O CEO της Euroleague, Tζόρντι Mπερτομέου, δεν κρύβει άλλωστε ότι η χορηγία της Chipita στο Final Four του Mιλάνο «βάζει ένα γερό θεμέλιο για άλλες μελλοντικές μεταξύ μας συνεργασίες». O Σπύρος Θεοδωρόπουλος δηλώνει ότι η συγκεκριμένη συνεργασία θα αποβεί επωφελής και για τις δύο πλευρές και αφήνει να εννοηθεί ότι θα υπάρξει συνέχεια!