Η μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά των ΗΠΑ αποτελεί έναν από τους επόμενους στόχους της Λουξ. Οι προσπάθειες της οικογένειας Μαρλαφέκα στρέφονται αυτή την εποχή στην ενίσχυση της παρουσίας της πρώτης ελληνικής εταιρίας αναψυκτικών στην άλλη… άκρη του Ατλαντικού, όπως αναφέρουν πηγές από τη διοίκηση στη “DEAL”.
Οι αναζητήσεις συνεργασιών για την τοποθέτηση των προϊόντων της Λουξ σε πιο πολλά σημεία πώλησης, συνδυάζονται με τις επαφές για την χρηματοδότηση του νέου εργοστασίου στο Αίγιο (ένα project 33 εκατ. ευρώ) από αμερικανικά funds και φαίνεται ότι γενικά οι ΗΠΑ εμφανίζουν μεγάλο ενδιαφέρον για αυτήν, σε δυο «μέτωπα»!
Η Λουξ επιδιώκει την περαιτέρω επέκταση της στο εξωτερικό με έμφαση τις αγορές που υπάρχουν περιθώρια για την ανάπτυξή της και σε αυτό το κύκλο περιλαμβάνεται, επίσης, και η Μέση Ανατολή.
Ο επικεφαλής της Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας, μιλάει, ήδη, για μια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 15% στο πρώτο 4μηνο του 2014, που οφείλεται μεταξύ άλλων, στην καθιέρωση καλύτερων τιμών από την Πατραϊκή εταιρία και την διεύρυνση των συνεργασιών με τις μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ.
Στην εγχώρια αγορά η Λουξ βρίσκεται στη 2η θέση στα αναψυκτικά με γεύση (με μερίδιο άνω του 20%), πίσω από την Coca Cola, αλλά, πάντοτε σταθερά μπροστά από μια άλλη ξένη πολυεθνική, την Pepsico.
Το εκπληκτικό για την Λουξ είναι ότι η εμφάνιση των νέων προϊόντων της στην αγορά πιθανότατα δεν θα προλάβει την… θερινή σεζόν –που θα ήταν και το ζητούμενο, λογικά- αφού, ήδη καλείται να ανταπεξέλθει σε έναν πολύ μεγάλο όγκο παραγγελιών, εντός και εκτός συνόρων!