Σε συνεχή αναδιάρθρωση και επέκταση στο εξωτερικό προχωρεί η εταιρία BSB Fashion. Ο επικεφαλής της ελληνικής εταιρίας, Βασίλης Μπιθαράς, βλέποντας ότι η ελληνική αγορά έχει δεχθεί ισχυρά «χτυπήματα» από την κρίση και στο χώρο της ένδυσης, προσπαθεί να ανταπεξέλθει μέσω της εξωστρέφειας και φαίνεται ότι το καταφέρνει…
Το τελευταίο χρονικό διάστημα η διοίκηση της εταιρίας εξετάζει να επεκταθεί και σε άλλες χώρες και κυρίως στην περιοχή της Ασίας. Η ελληνική εταιρία ήδη κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο της γυναικείας μόδας με 100 επώνυμα καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και πάνω από 200 multi brand καταστήματα όπου διατίθεται η μάρκα. Έχει παρουσία σε εννέα χώρες και ο στόχος είναι να συνεχίσει να επεκτείνεται στο εξωτερικό. Η BSB έχει 13 καταστήματα στη Ρουμανία, 6 στη Κύπρο, 3 στη Τουρκία, 2 στη Βουλγαρία και από ένα στην Αλβανία, την Αρμενία, την Ελβετία, τη Λευκορωσία, το Λίβανο, φθάνοντας έτσι συνολικά τα 29 καταστήματα. Επίσης, η εταιρία προμηθεύει πάνω από 180 σημεία πώλησης.
Έτσι, η εξαγωγική της δραστηριότητα καλύπτει χώρες στα Βαλκάνια (Αλβανία, Βουλγαρία, Μολδαβία, Ρουμανία, Τουρκία), Ασία (Λίβανος, Σαουδική Αραβία), Αφρική (Αίγυπτος) και Βόρεια Ευρώπη (Αγγλία, Ρωσία) και η πιο πρόσφατη καινοτομία της εταιρίας είναι μια ολοκληρωμένη σειρά ρούχων βιολογικών πρώτων υλών (bio garments).
Παρά το άσχημο κλίμα που επικρατεί στην ελληνική αγορά, η εταιρία όχι μόνο δεν προχώρησε σε απολύσεις εργαζομένων, αλλά έκανε και νέες προσλήψεις και απασχολεί άμεσα στην Ελλάδα περισσότερα από 400 άτομα. Αν σε αυτούς προστεθούν και οι έμμεσα απασχολούμενοι εργαζομένοι – συνεργάτες που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά για λογαριασμό της BSB, τότε ο αριθμός αυτός φτάνει περίπου στα χίλια και πλέον άτομα.