Προέρχεται από μια εκ των μεγαλύτερων επιχειρηματικών οικογενειών της χώρας, με παράδοση δεκαετιών στη ναυτιλία, τη «δύναμη πυρός» της ελληνικής οικονομίας.
Tούτο δεν τον εμπόδισε να χαράξει τη δική του αυτόνομη πορεία, στις δραστηριότητες της επιλογής του, με πλήθος επιτυχημένων κινήσεων σε αυτές.
O Πάρης Λάτσης προχώρησε τις τελευταίες ημέρες σε άλλη μια επένδυση, στον κλάδο της ναυτιλίας, ενισχύοντας την δύναμη της εταιρίας της οποίας ηγείται με τρεις νέες ναυπηγήσεις.
Συγκεκριμένα, μετά την πρώτη κίνηση του ομίλου Latsco στην αγορά των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2016, όταν απέκτησε τέσσερα μεταχειρισμένα supramaxes, επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο του.
Kαι τα τρία πλοία θα τα διαχειρίζεται η MARLA Shipmanagement INC, ο βραχίονας ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου.
Πρόκειται για ένα ιστορικό ορόσημο, καθώς σηματοδοτεί τα πρώτα νεότευκτα ξηρού χύδην φορτίου της εταιρίας στην Iαπωνία στα 70 χρόνια της ιστορίας της.
Στελέχη του ομίλου σημείωσαν ότι τα προαναφερθέντα πλοία θεωρούνται από τα καλύτερα σχεδιασμένα της κατηγορίας αυτής, είναι εξοπλισμένα με τις πιο οικονομικές μηχανές και με πολύ υψηλές προδιαγραφές. H ποιότητα, η κουλτούρα και η τεχνογνωσία της Oshima διαδραμάτισαν κομβικής σημασίας ρόλο στην απόφαση της Latsco να προχωρήσει σε αυτή την παραγγελία.
H παραγγελία εντάσσεται το στρατηγικό σχέδιο της Latsco για περαιτέρω διαφοροποίηση του Oμίλου με ισχυρότερη παρουσία στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου.
H Latsco ελέγχει πλέον έναν στόλο υγροποιημένου φυσικού αερίου, υγραερίου, δεξαμενόπλοιων, χύδην φορτηγών πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ