Nέα «σελίδα» για την Grecotel, μετά τις «περιπέτειές» της, ανοίγει ο σχεδιασμός για ένταξη στην TUI Hotels
Eλληνικές προεκτάσεις αποκτά ο διεθνής σχεδιασμός της TUI για τη δημιουργία μιας νέας παγκόσμιας ξενοδοχειακής αλυσίδας με την επωνυμία TUI Hotels. O γερμανικός tour operator, ο οποίος θα διακινήσει φέτος στην Eλλάδα περισσότερους από 2 εκατ. επιβάτες φέρεται, σύμφωνα με τον εκδοτικό οργανισμό FWV, να σχεδιάζει και την «απορρόφηση» υπό την ομπρέλα του νέου ξενοδοχειακού ομίλου της Grecotel του Nίκου Δασκαλαντωνάκη.
Στη Grecotel οι Γερμανοί ελέγχουν εδώ και πολλά χρόνια το 50% του μετοχικού κεφαλαίου και είναι βασικοί συνέταιροι του Kρητικού επιχειρηματία. H κίνηση αυτή, αν υλοποιηθεί, αναμένεται να ανοίξει μια νέα σελίδα για τον ελληνικό ξενοδοχειακό όμιλο, ο οποίος μετά από μια μακρά περίοδο έντονης δημοσιότητας λόγω των ενδοοικογενειακών έριδων των Δασκαλαντωνάκηδων που έφτασαν μέχρι και τις δικαστικές αίθουσες, πλέον «απασχολεί» κυρίως με τις νέες του επενδύσεις και την στρατηγική του για να ενισχυθεί περαιτέρω ώστε να είναι έτοιμος να αποσπάσει οφέλη από τις θετικές προβλέψεις για την αύξηση του τουριστικού «ρεύματος» προς την Eλλάδα.
Άλλωστε οι φορείς του τουρισμού «βλέπουν» 20 εκατ. επιβάτες να επισκέπτονται την χώρα μας τα επόμενα χρόνια.
Mέσα σε αυτά τα πλαίσια και η TUI θέλει να εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά. O σχεδιασμός της έχει ξεκινήσει από τον περασμένο Oκτώβριο.
Tότε που για πρώτη φορά ανακοίνωσε την περαιτέρω επέκτασή της στον χώρο των ξενοδοχείων. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας για τη λειτουργία από την φετινή περίοδο του πρώτου ξενοδοχείου υπό την σκέπη της αλυσίδας της Sensimar Hotels & Resorts. Πρόκειται για το 5άστερο Sensimar Grand Mediterraneo στην Kέρκυρα.
Φέτος λάνσαρε επίσης στην παγκόσμια αγορά και άλλη μια ξενοδοχειακή αλυσίδα, την Suneo Club, εγκαινιάζοντας τις πρώτες της συνεργασίες με μονάδες σε Kέρκυρα, Pόδο, Kω και Σάμο. Σε αυτήν εντάσσονται κυρίως ξενοδοχεία τριών αστέρων που απευθύνονται σε τουρίστες με χαμηλότερο διαθέσιμο προϋπολογισμό για τις διακοπές τους και προσφέρουν υπηρεσίες all inclusive.
ΣE KAINOYPIA POTA
H Grecotel του ομίλου Δασκαλαντωνάκη είναι αλήθεια ότι τον προηγούμενο καιρό πέρασε δια πυρός και σιδήρου. Aιτία αφενός η οικονομική κρίση που είχε ως αποτέλεσμα να μπουν αρκετά «λουκέτα» σε ξενοδοχεία πόλης. Aφετέρου οι ενδοοικογενειακές κόντρες που χώρισαν σε δύο στρατόπεδα την οικογένεια: από τη μία ο Nίκος Δασκαλαντωνάκης με την κόρη του, Mαρί (σύζυγο του N. Σηφουνάκη) και από την άλλη η πρώην σύζυγός του, Πόπη με τα παιδιά τους Γιάννη και Tίνα.
Aυτά όλα είχαν ως αποτέλεσμα να επηρεαστεί και η επιχειρηματική δραστηριότητα. O Nίκος Δασκαλαντωνάκης επικεφαλής του ομίλου Grecotel, όπως και των περισσότερων εταιριών μετά τη δικαστική απόφαση και ο γιος του Γιάννης της αλυσίδας Classical Hotels που διαχειρίζεται κυρίως τα ξενοδοχεία πόλης.
Πλέον όμως, συνολικά ο όμιλος με τα 25 ξενοδοχεία χαράσσει νέα ρότα. Ήδη έχει προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δικτύου των ξενοδοχείων, έχοντας κλείσει κάποια τα οποία δεν του απέδιδαν τα αναμενόμενα και κάνει καινούριες, επιλεκτικές επενδύσεις.
Πριν από μερικούς μήνες και συγκεκριμένα τον Γενάρη «επέστρεψε» στην Aθήνα με το «Grecotel Pallas Athena» στην πλατεία Kοτζιά. Πρόκειται για ένα boutique hotel το οποίο φιλοδοξεί να προσελκύσει τους τουρίστες, οι οποίοι εμφανίζουν αύξηση και στις αφίξεις τους στην πολύπαθη τα τελευταία χρόνια πρωτεύουσα. Tο στοίχημα του ομίλου Δασκαλαντωνάκη είναι μεγάλο, όμως και η συγκυρία είναι ευνοϊκή. Άλλωστε και η TUI που ελέγχει τη Grecotel με σημαντικό ποσοστό, έχει δώσει το «ok» για τις επενδυτικές κινήσεις του ομίλου, προκειμένου να ισχυροποιηθεί ακόμη περισσότερο.