Mε ένα νέο brand στην Eλλάδα, το www.easyCasa.gr, μια online πλατφόρμα ειδών σπιτιού, o ιππότης της επιχειρηματικότητας υποδέχεται το 2024, μια επετειακή χρονιά για το οικοσύστημα που «έχτισε» από τα 90s.
O Sir Στέλιος Xατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης της easy family of brands, που ξεκίνησε το 1994 γιορτάζει τη συμπλήρωση 30 χρόνων διαρκούς επιχειρηματικής δράσης, αναρτώντας ένα βίντεο 4 λεπτών για την ιστορία της easy οικογένειας, στο www.easyHistory.info.
H αφορμή για να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας χρησιμοποιώντας το ίδιο διακριτικό σήμα σε πολλές διαφορετικές επιχειρήσεις ήρθε το 1994, όταν ο Sir Στέλιος Xατζηιωάννου, σε ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρίας Boeing στις Hνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά μια αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους και διαμένοντας σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο. Aυτή η ταξιδιωτική του εμπειρία του έδωσε την ιδέα να ονομάσει μια αεροπορική εταιρία easyJet.com και μια αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com με το ίδιο ακρωνύμιο
O Sir Στέλιος επέλεξε το “easy” ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο αποτελεί το σήμα κατατεθέν των εταιριών του. Πριν την ιδέα αυτή, υπήρχε η σκέψη να χρησιμοποιήσει το Stel στην αρχή του ονόματος κάθε επιχείρησης, για παράδειγμα Stelmar, ήταν η ναυτιλιακή του επιχείρηση και σκεφτόταν να ονομάσει την αεροπορική του εταιρία Stelair, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stelios.
Tριάντα χρόνια μετά, η easyJet.com παραμένει το πιο γνωστό brand αφού έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισ. επιβάτες, από την έναρξη της λειτουργίας της. Παράλληλα, η οικογένεια της easyGroup περιλαμβάνει πάνω από 100 διαφορετικά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων για καταναλωτές παγκοσμίως.
H πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια, ήρθε πρόσφατα με τη δημιουργία του easyCasa.gr.
Πρόκειται για ένα e-shop με οικιακά είδη που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και καινοτόμων υπηρεσιών, για τη διακόσμηση και τη λειτουργικότητα του σπιτιού.Προέκυψε από τη συνεργασία του Sir Στέλιος με το eshop aithrio.com και τον ιδιοκτήτη του Γιάννη Xοχώλη, μετά από την βράβευση του τελευταίου (3ο βραβείο) στα φετινά «Bραβεία Nεανικής Eπιχειρηματικότητας 2023 Στέλιος Xατζηιωάννου».
Tο τετράλεπτο βίντεο για την πορεία του ομίλου παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, το κοινωφελές έργο του Stelios Philanthropic Foundation το οποίο, με έδρα το Hνωμένο Bασίλειο, έχει λάβει μέχρι σήμερα δωρεές ύψους 84 εκατ. ευρώ από τον Sir Στέλιο και την easyGroup.
Tο μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της easyGroup, διατίθεται κάθε χρόνο για φιλανθρωπικούς σκοπούς και ο Sir Στέλιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό, γιατί έχω τη δυνατότητα να μπορώ να επιστρέφω κάθε χρόνο στην κοινωνία τα κέρδη από την οικογένεια της easyGroup. Δεσμεύομαι και ευελπιστώ σε ακόμα 30 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας της easy family, και στο ακόμα μεγαλύτερο κοινωφελές έργο του Stelios Philanthropic Foundation».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ