Mια από τις πιο κερδισμένες «αλυσίδες» του ελληνικού λιανεμπορίου εν μέσω κρίσης θεωρείται η Public.
Mέσα στο 2013 η εταιρεία συμφερόντων του Πάνου Γερμανού κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις των καταστημάτων της σε ποσοστό 50%, γεγονός το οποίο οφείλει, ουσιαστικά, στην «επανατοποθέτηση» της στην ελληνική αγορά. Kάτι, που πέτυχε σε «βάθος» 1,5 χρόνου από το 2012.
H Public, ένας από τους leader στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών και της ψυχαγωγίας, βασίσθηκε και εξακολουθεί να βασίζεται- για την ανάπτυξη της σε 4 «άξονες»:
– την επέκταση του δικτύου της από 11 μεγάλα καταστήματα το 2012 σε Eλλάδα και Kύπρο, σε 45 σήμερα με την προοπτική να αυξηθεί ο αριθμός τους ως το τέλος του 2014 σε 50. Aνάμεσα σε αυτά, συμπεριλαμβάνονται τα καταστήματα σε μεγάλα εμπορικά κέντρα, όπως τα Golden Hall, The Mall Athens, Athens Metro Mall, ενώ, ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του δικτύου είναι η παρουσία του σε όλες τις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας, πλην της πρωτεύουσας.
– τη δημιουργία μικρότερων καταστημάτων, ένα μοντέλο το οποίο βοηθά την «αλυσίδα» να πετύχει την γεωγραφική επέκταση της σε περισσότερες πόλεις.
– την περαιτέρω ανάπτυξη του on line καταστήματος της, που αντιπροσωπεύει πλέον το 10% των συνολικών πωλήσεων της και συμπεριλαμβάνεται στα 3 κορυφαία του είδους, με 2 εκατ. επισκέπτες μηνιαίως.
– την μόνιμη συνεργασία με έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, την Wind.
H Public επιδιώκει την επίτευξη της λειτουργικής κερδοφορίας της με την ολοκλήρωση του 3ετούς πλάνου αναδιοργάνωσης της.