Αύξηση μεριδίων αγοράς, διψήφια αύξηση του όγκου πωλήσεων και της κερδοφορίας και θετική ανάπτυξη πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού εμφάνισε η Μύθος Ζυθοποιία το 2013.
Αναλυτικά, όπως αναφέρει η εταιρία, το 2013 παρουσίασε διψήφια αύξηση κερδοφορίας που αντιστοιχεί σε 89% σε σχέση με το 2012 και 6,1 εκ ευρώ. Η μεγάλη ανάπτυξη της κερδοφορίας οφείλεται στον αυξημένο τζίρο, τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και εξοικονομήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας καθώς και στην αλλαγή των συντελεστών απόσβεσης.
Επίσης, ο τζίρος της εταιρείας έφτασε τα 92 εκ ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με το 2012, ενώ σε επίπεδο 4ετίας (2010 – 2013) η ποσοστιαία αύξηση ανήλθε σε 24%.
Θετικό πρόσημο παρουσιάζει και ο όγκος πωλήσεων με αύξηση της τάξης του 11% σε σχέση με το 2012.
Ταυτόχρονα και παρά την πτωτική πορεία της αγοράς η εταιρεία πέτυχε την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου της, το οποίο σε επίπεδο 5ετίας (2009-2013) αυξήθηκε κατά 8 μονάδες φθάνοντας το 2013, στο 18%.
Επιπλέον, η βελτίωση των δεικτών ρευστότητας και της χρηματοοικονομικής θέσης ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της Μύθος Ζυθοποιία η οποία συνεχίζει το 2014 δίνοντας έμφαση: α) στην ισχυροποίηση του brand Mythos, β) στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, γ) στην καινοτομία μέσω της επαναστατικής τεχνολογίας Draught Master και δ) στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Σε αυτό το πλαίσιο η μπύρα Mythos υλοποιεί τα τελευταία έτη στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% το 2013 ενώ η ανοδική πορεία συνεχίζεται και κατά το 1ο 5μηνο του 2014 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 14% στο σύνολο της μάρκας και κατά 10% στο draught.
Παράλληλα, κατά το 2014, ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα 2 νέων προϊόντων. Πρόκειται για το Mythos Radler ο οποίος αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπύρας ανώτερης ζυθοποίησης αναμεμειγμένη με χυμό από λεμόνι και για τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby Blackberry ο οποίος έρχεται για να αυξήσει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών πάνω στη νέα αυτή κατηγορία.
Δυναμικές ωστόσο είναι και οι εξελίξεις αναφορικά με την ανάπτυξη της επαναστατικής καινοτομίας Draught Master όπου σε συνέχεια της μεγάλης απήχησης της τεχνολογίας Flex 20lt και Μodular 20lt η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα του Select 10lt, (ποιοτική, φρέσκια μπύρα για τελικά σημεία μικρών καταναλώσεων).
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη αγορά επιτυγχάνουμε ανοδική πορεία, αύξηση των οικονομικών δεικτών και κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που ανέρχεται στο 18%. Για το 2014, συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία παραμένοντας πιστοί στο επενδυτικό μας πλάνο και προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 8,5 εκ ευρώ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτομίας, την ανανέωση του σχεδιασμού marketing και την ανάπτυξη των 380 εργαζομένων μας. Παράλληλα αναπτύσσουμε έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο όπου παρουσιάζουμε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 81% για την 5ετία (2009 – 2013) προάγοντας το ελληνικό επιχειρείν και επιβεβαιώνοντας ότι αποτελούμε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπύρας στην Ελλάδα».