Η κινεζική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Huawei ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι τα καθαρά της κέρδη για το 2023 υπερδιπλασιάστηκαν χάρη στην προσφορά εκ μέρους της καλύτερων προϊόντων στους καταναλωτές.
Η εταιρεία απέδωσε επίσης τα κέρδη στην αύξηση των εσόδων κατά 9,6% σε ετήσια βάση στα 704,2 δισεκατομμύρια γιουάν (99,18 δισεκατομμύρια δολάρια).
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 144,5% σε ετήσια βάση στα 87 δισεκατομμύρια γιουάν.
Οι υψηλότερης ποιότητας λειτουργίες και οι πωλήσεις σε ορισμένους κλάδους δραστηριότητας της εταιρείας συνέβαλαν επίσης στην κερδοφορία, σύμφωνα με τη Huawei.
Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών πραγματοποίησε επιστροφή στην αγορά smartphone το 2023 με την αθόρυβη κυκλοφορία του Mate 60 Pro στην Κίνα στα τέλη Αυγούστου. Οι κριτικές έδειξαν ότι η συσκευή προσφέρει ταχύτητες λήψης που αξιοποιούν ολόπλευρα το 5G – χάρη σε ένα προηγμένο τσιπ ημιαγωγών. Αυτό συμβαίνει παρά τους περιορισμούς των ΗΠΑ από το 2019 σχετικά με τη δυνατότητα της Huawei να έχει πρόσβαση σε τεχνολογία προηγμένης τεχνολογίας από Αμερικανούς προμηθευτές.
Το Mate 60 Pro βοήθησε στην ενίσχυση των πωλήσεων της Huawei στην Κίνα. Το τέταρτο τρίμηνο, οι αποστολές smartphone της Huawei στη χώρα αυξήθηκαν κατά 47% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, τοποθετώντας την εταιρεία στην τέταρτη θέση σε μερίδιο αγοράς, μπροστά από τη Xiaomi, σύμφωνα με την Canalys. Η Apple διατήρησε την πρώτη θέση με ετήσια αύξηση 6% στις αποστολές, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Τα έσοδα της Huawei αυξήθηκαν κατά 0,9% στα 642,3 δισεκατομμύρια γιουάν το 2022, καθώς η εταιρεία σταθεροποίησε τις δραστηριότητές της σε μια δύσκολη χρονιά μετά από μια βουτιά άνω του 28% στις πωλήσεις το 2021. Τα καθαρά κέρδη το 2022 μειώθηκαν κατά 69%, στη μεγαλύτερη πτώση στην ιστορία. Η εταιρεία εκείνη την εποχή ανέφερε τις αυξανόμενες τιμές των βασικών εμπορευμάτων, τα lockdown λόγω πανδημίας στην Κίνα και τις αυξανόμενες δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη ως αίτια.
Η Huawei την Παρασκευή δήλωσε επίσης ότι η επιχείρηση έξυπνων λύσεων αυτοκινήτων της είδε τα έσοδα να αυξάνονται κατά 128,1% από πέρυσι στα 4,7 δισεκατομμύρια γιουάν.
Η εταιρεία πουλά λογισμικό και άλλη τεχνολογία σε εταιρείες αυτοκινήτων. Έχει επίσης συνεργαστεί με μια αυτοκινητοβιομηχανία για τη μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων Aito.