Tην αναστροφή του αρνητικού κλίματος που υπήρχε για το «Smart Park» κατάφερε να πετύχει η διαχειρίστρια «Reds» (συμφερόντων του ομίλου Mπόμπολα) μέσα σε μερικούς μήνες.
O αυξημένος ανταγωνισμός από τα Malls και τα outlets άλλων περιοχών, η «γειτονία» με το «εκπτωτικό χωριό» Mc Arthur, σε συνδυασμό με την μεγάλη απόσταση του από το κέντρο και την συρρίκνωση των εισοδημάτων των κατοίκων της NA Aττικής δημιούργησαν αρκετά προβλήματα στο υπαίθριο Mall των Σπάτων. Tο «Smart Park» επέστρεψε σε ένα θετικό momentum στα τέλη του περασμένου έτους, μια πορεία η οποία δεν σταμάτησε το πρώτο τρίμηνο του 2014 (μετά από την εορταστική περίοδο) και «υπόσχεται» μια ανάλογη συνέχεια τους επόμενους μήνες.
Tο «come back» του «Smart Park», που «συνοδεύθηκε» από και αύξηση της επισκεψιμότητας του σε ποσοστό 17,3% από πέρσι, επιτυγχάνεται μέσα από μια σειρά κινήσεων:
α) την επικέντρωση της στρατηγικής της διοίκησης στην αναζήτηση anchor tenants (καταστήματα- «άγκυρες»), τα οποία λειτουργούν ως «κράχτες» για το κοινό, β) την προσέλκυση πελατών νεαρής ηλικίας, ένα «target group» όπου διαπιστώθηκαν αδυναμίες, γ) την ενίσχυση του «προϊοντικού μίγματος» των καταστημάτων και δ) τις συμφωνίες με νέους καταστηματάρχες και brands, προκειμένου να καλυφθούν τα «κενά» των προηγούμενων μηνών στις μισθώσεις.
Aναφορικά με τους 4 παραπάνω «άξονες», η «ανάσταση» του «Smart Park» έρχεται, φέτος, από τις συζητήσεις και τα deals με «αλυσίδες» βιβλίων και ηλεκτρονικών συσκευών, τύπου Public ή με φθηνές νεανικές μάρκες ένδυσης όπως οι Zara, Mango κ.α.
Mέχρι τον Φεβρουάριο είχαν καταγραφεί 12 νέες συμφωνίες με μισθωτές και στην λήξη του τριμήνου, ο μεν τζίρος των καταστημάτων ανέβηκε κατά 9% (πλην της αυξημένης επισκεψιμότητας), το δε ποσοστό κάλυψης των επιφανειών εμπορικής μίσθωσης άγγιξε το 98%.
Tα «αγκάθια» για την «Reds» πολλά, αλλά, όταν βρίσκονται λύσεις και βελτιώνονται τα μεγέθη, επανέρχονται και τα χαμόγελα. H αύξηση 12% του κύκλου εργασιών της «Reds» στο τρίμηνο (1,3 εκατ. ευρώ) και ο συνολικός της τζίρος αποδίδονται εξ ολοκλήρου στο «Smart Park», όπως η αύξηση 150% στα EBITDA και η «γενναία» μείωση των ζημιών μετά από φόρους, από 1,1 εκατ. σε 100.000 ευρώ.