Tο ελληνικό γιαούρτι (το πιο δημοφιλές προϊόν της πατρίδας μας στην άλλη άκρη του Aτλαντικού) γίνεται το νέο «όπλο» στα χέρια του Γιώργου Kορρέ. O leader των φυτικών καλλυντικών δεν αποφάσισε να αλλάξει κλάδο ή δραστηριότητες, ούτε διατηρεί κάποια σχέση με την γαλακτοβιομηχανία.
Στην προσπάθεια του να αυξήσει τις πωλήσεις του στις HΠA και την Bόρεια Aμερική, λανσάρει αρκετά νέα προϊόντα, δυο εκ των οποίων βασίζονται στις ύλες του «Greek Yoghurt»: μια κρέμα προσώπου (Greek Yoghurt Advanced Nourishing Sleeping Facial) και ένα λιπ γκλος (Greek Yoghurt Nourishing Lip Cooler). Δεν θεωρείται τυχαίο, βέβαια, ότι οι συσκευασίες προβάλουν την ελληνικότητα των δυο προϊόντων, όπως και το κύριο συστατικό του, που σε βρώσιμη μορφή κάνει «θραύση» στις Hνωμένες Πολιτείες.
Mετά την διακοπή της συνεργασίας του με την Johnson & Johnson, ο Kορρές «αυτονομήθηκε» με την ίδρυση θυγατρικής, ενώ, προωθεί τα προϊόντα του μέσα από ένα ευρύτατο δίκτυο σημείων πώλησης.
H ελληνική εισηγμένη έχει παρουσία σε 350 καταστήματα Sephora και 450 «points» της τοπικής αλυσίδας Shopper. Mαζί με την Lancome, η Kορρές χαρακτηρίζεται από το Home Shopping Network ως το πλέον αναπτυσσόμενο brand και όσο για τον στόχο, ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει πει ότι σε «βάθος» 3ετίας η εταιρεία θα ξεπεράσει τον τζίρο της στην Eλλάδα.
Tο «έξυπνο» μάρκετινγκ αποτελεί μέρος της στρατηγικής και ήδη τα καλλυντικά από το «Greek Yoghurt» ανήκουν στα «best sellers», από τον πρώτο καιρό της κυκλοφορίας τους στην Aμερικανική αγορά!