Αναμένεται απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου
Μετά την απόρριψη της αίτησης για προσωρινά μέτρα που κατέθεσε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-J&P ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά της ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίου, για το σιδηροδρομικό έργο – σκούπα στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη, η σύμβαση εστάλη στο Ελεγκτικό Συνέδριο από την διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Η εταιρεία του ομίλου Μυτιληναίου, σε κοινό σχήμα με τις εταιρείες ΞΑΝΘΑΚΗΣ και THALES, ήταν μειοδότης και είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος στο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ανάθεση σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Ωστόσο η ανταγωνίστρια κοινοπραξία προσέφυγε εναντίον της επικαλούμενη, κατά πληροφορίες, τυπικούς κυρίως λόγους.
Εάν δεν διαπιστωθούν προβλήματα, τότε θα προωθηθεί για έγκριση από την Βουλή, προκειμένου να προχωρήσει, στη συνέχεια, η συμβασιοποίηση του έργου.
Ωστόσο το κοινοπρακτικό σχήμα ΑΚΤΩΡ-J&P ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει το δικαίωμα και θεωρείται πολύ πιθανό να προχωρήσει σε νέα προσφυγή στο Ελεγκτικό Συνέδριο αυτή τη φορά.
Το έργο – σκούπα το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες από στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατομμυρίων ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου.
Προσωρινός ανάδοχος του έργου είχε αναδειχθεί η μειοδότρια κοινοπραξία: METKA – ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ – ΤHALES που προσέφερε έκπτωση 17,24%. Μικρότερες εκπτώσεις περιλάμβαναν οι προσφορές του σχήματος ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ – J&P – ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και της ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.
Το έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής τα δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Πάτρας. Με αυτό πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται από προηγούμενες εργολαβίες στο συγκεκριμένο τμήμα.