Το “SKROUTZ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ‘ΧΕΙ” είναι η νέα σειρά branded content της DOPE για το Skroutz στο TikTok, που έχει σκοπό να αναδείξει την απίστευτη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα.
Βασικά συστατικά: η αστείρευτη δημιουργικότητα, η ευρηματικότητα και το χιούμορ που προσφέρεται απλόχερα από το ανυποψίαστο κοινό.
Σε συνεργασία με την creator Χρυσηίδα Γκαγκούτη, η ομάδα της DOPE και του Skroutz βγήκε στους δρόμους για να ρωτήσει το κοινό και να ανακαλύψει τις σκέψεις και τις αντιδράσεις του σε διάφορες relevant καταστάσεις. Το αποτέλεσμα; Ξεκαρδιστικό και αυθεντικό! Κάθε απάντηση δείχνει πως στο μυαλό όλων το Skroutz είναι ο προορισμός που έχει τα πάντα.
Απολαύστε το πρώτο επεισόδιο του “SKROUTZ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ‘ΧΕΙ” στο TikTok account του Skroutz και μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα επεισόδια που… θα ‘χει 😉