Την αύξηση των επενδύσεών της στην Ευρώπη κατά 50% για φέτος, όσον αφορά στο στρατηγικό μάρκετινγκ σε σχέση με το 2023 ανακοίνωσε η Revolut.
Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τους 50 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2024, πετυχαίνοντας 40% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Στην Ελλάδα, η Revolut λειτουργεί ως ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες, κατέχοντας την πρώτη θέση στις χρηματοοικονομικές εφαρμογές με τα περισσότερα downloads στη χώρα. Η εταιρεία επιδιώκει να φτάσει τους 1,5 εκατομμύρια πελάτες μέχρι τις αρχές του 2025 και στο πλαίσιο αυτού του στόχου, οι επενδύσεις που έχει προγραμματίσει για το 2024 έχουν αυξηθεί κατά 60% σε σχέση με το 2023.
Ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε «Είμαστε η πρώτη τράπεζα στην αγορά όσον αφορά στην ταχύτητα ανάπτυξης και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε σταθερά. Θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων Ελλήνων καταναλωτών χάρη στην εξαιρετική εμπειρία χρήσης και το καινοτόμο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει, το οποίο αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για να γίνει ο κύριος λογαριασμός τους.»
Στο πλαίσιο αυτών των στόχων, η εταιρεία λανσάρει λειτουργίες και προϊόντα για την ελληνική αγορά. Για παράδειγμα, η Revolut κυκλοφόρησε πρόσφατα τους Ευέλικτους Λογαριασμούς, ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για τους πελάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις αποταμιεύσεις τους, ειδικά σε περιόδους αύξησης του κόστους ζωής. Αυτή η λύση προσφέρει πλήρη ευελιξία, καθώς οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν και να αποσύρουν χρήματα ανά πάσα στιγμή, αλλά και να κερδίζουν τόκους καθημερινά.
«Θέλουμε να γνωρίσουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει η Revolut, οι οποίες έχουν θέσει νέα πρότυπα στον τραπεζικό κλάδο και εγκαινιάζουμε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική καμπάνια που έχουμε πραγματοποιήσει ποτέ. Ονομάζεται «Τράπεζα του Μέλλοντος» και θα προβληθεί στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες μέσα στο 2024», πρόσθεσε ο Zunzunegui.
«Παρά τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιούμε, ο βασικός δίαυλος ανάπτυξής μας παραμένει η ικανοποίηση των πελατών μας: με το να προσφέρουμε ένα πλήρες, εύχρηστο και προσιτό προϊόν, έχουμε καταφέρει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους, πράγμα που τους καθιστά έναν πραγματικό μοχλό ανάπτυξης για εμάς. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης σε γνωστές ιστοσελίδες αξιολόγησης, όπως το TrustPilot, όπου κατέχουμε την 1η θέση μεταξύ των κυριότερων τραπεζών στην Ελλάδα», κατέληξε ο Zunzunegui.